Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tydelig strek, men testen er dessverre ugyldig hvis den har gått ut på dato. Du må ta en ny en for å bli sikker, men det kan godt være at det faktisk er babystrekHei
Har noen erfaringer med positiv graviditetstest fra babyplan som er utgått på dato? Sitter ganske skjelven med positiv test og vet ikke helt hva jeg skal håpe eller tro Får ikke streken godt frem på bildet..
Vis vedlegget 446985
Det sies vel at om man bruker en test utgått på dato, at man kunne fått falsk negativ. At den bruker lengre tid på å vise positivt da pga dårligere farge..? Men ta det med en klype salt. Jeg har troa på at denne er positiv i hvertfall. Lykke tilHei
Har noen erfaringer med positiv graviditetstest fra babyplan som er utgått på dato? Sitter ganske skjelven med positiv test og vet ikke helt hva jeg skal håpe eller tro Får ikke streken godt frem på bildet..
Vis vedlegget 446985
Denne var jo veldig positiv da. Jeg har troen, men hadde løpt rett å kjøpt ny.Hei
Vis vedlegget 446985
Har kjøpt ny test og er spent på hva den sier i morgen tidlig!!Tydelig strek, men testen er dessverre ugyldig hvis den har gått ut på dato. Du må ta en ny en for å bli sikker, men det kan godt være at det faktisk er babystrek
Streken kom ganske med en gang, så jeg er veldig usikker. Har kjøpt ny test og er spent på hva den sier i morgen tidlig!!Det sies vel at om man bruker en test utgått på dato, at man kunne fått falsk negativ. At den bruker lengre tid på å vise positivt da pga dårligere farge..? Men ta det med en klype salt. Jeg har troa på at denne er positiv i hvertfall. Lykke til
Har kjøpt ny test og er spent på hva den sier i morgen tidlig!!Denne var jo veldig positiv da. Jeg har troen, men hadde løpt rett å kjøpt ny.
Spennende! Du er god som klarer å venteHar kjøpt ny test og er spent på hva den sier i morgen tidlig!!
Du må oppdatere! Håper på babystrekHar kjøpt ny test og er spent på hva den sier i morgen tidlig!!
Hvordan gikk det?
Det var ikke lett!! Negativ clearblue ultratidlig-test og en svak skygge på den utgåtte babyplan tidligtestenSpennende! Du er god som klarer å vente
Negativ clearblue ultratidlig-test og en svak skygge på den utgåtte babyplan tidligtestenDu må oppdatere! Håper på babystrek
Negativ clearblue ultratidlig-test og en svak skygge på den utgåtte babyplan tidligtestenHvordan gikk det?
Åå hvor mange dpo er du?Det var ikke lett!! Negativ clearblue ultratidlig-test og en svak skygge på den utgåtte babyplan tidligtesten
Jeg går på minipiller og var egentlig helt ferdig med babyproduksjon Følelsen med positiv test gjorde meg plutselig usikker på om fire stykk kanskje hadde vært fint det også, men minstemor er bare 10 mnd, så det blir iaf ikke helt ennåÅå hvor mange dpo er du?
Vi er jo egentlig ferdige med babyer og jeg går på minipiller, så sjokket var stort når testen kjapt viste en tydelig rosa strekTesten er ikke bare utgått på dato ,men bilde er tatt etter at den tørket . Hvor mange dpo? Spennende uansett .
Var den sånn rosa for den tørket ? Har hatt ymse rosa streker på bp selv . Men fortsett testing Jeg har to p-pille barnVi er jo egentlig ferdige med babyer og jeg går på minipiller, så sjokket var stort når testen kjapt viste en tydelig rosa strek
Ja den var rosa før den tørket Minner litt om testen jeg hadde ved kjemisk, men jeg tester igjen om noen dager, for jeg kjenner litt at nr fire også er velkommenVar den sånn rosa for den tørket ? Har hatt ymse rosa streker på bp selv . Men fortsett testing Jeg har to p-pille barn
Ja, det kan være kjemisk også , hatt noen av dem selv altså . Venter selv nr 4Ja den var rosa før den tørket Minner litt om testen jeg hadde ved kjemisk, men jeg tester igjen om noen dager, for jeg kjenner litt at nr fire også er velkommen