Bkno2477720
Andre møte med forumet
Fikk positiv test i dag.
Jeg er 3+4.
Jeg er 35 år og tenker derfor å ta NIPT test.
Hvor bestiller dere fra?
Jeg er 3+4.
Hvor bestiller dere fra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk positiv test i dag.
Jeg er 3+4.
Hvor bestiller dere fra?
De er ikke kommet skikkelig i gang med dette enda og pr nå tilbyr de KUB framfor nipt , om ikke det ligger en historie bak som tilsier at man skal gå rett på nipt Be legen sende henvisning til fosterdiagnostikk.Gratulerer!
Jeg bestilte nipt fra ultralydklinikken.dk, og tok i uke 9.
Men tror du kanskje kan få det via det offentlige i Norge når du er 35+?
Det var i alle fall snakk om at grensen skulle senkes fra 38 til 35 for diagnostikk i første omgang, før nipt ble tilgjengelig for alle.... Ville i alle fall forhørt meg med lege før bestilling privat
De er ikke kommet skikkelig i gang med dette enda og pr nå tilbyr de KUB framfor nipt , om ikke det ligger en historie bak som tilsier at man skal gå rett på nipt Be legen sende henvisning til fosterdiagnostikk.
Tar de NiPT-test eller bare KUB?Ultralydklinikken veldig fornøyd!
Tar de NiPT-test eller bare KUB?
stoler ikke 100% på sistnevnte selv om jeg har hatt tidlig ultralyd med de to første.
Tok også Panorama-test via Ultralysklinikken.dk. Var veldig fornøyd. Tok testen på 10+0, sendte samme dag med DHL express, testen kom fram 2 dager senere, og 14 dager (inkl. helger) fikk jeg svar på test og vite kjønn Eneste problemet for noen er å få noen til å ta blodprøven for deg - noen legekontor gjør det, andre ikke. Ellers kan det lønne seg å ha noen i familien som jobber i helsevesenet...
Lurer på å bestille sån test derfra nå, det virker jo veldig greit! Betalte du via paypal og det gikk fint? Har aldri brukt PayPal før.
Takk for svarBetalte via PayPal ja (synes jeg å huske). Gikk kjempefint og var veldig fornøyd
Tok også Panorama-test via Ultralysklinikken.dk. Var veldig fornøyd. Tok testen på 10+0, sendte samme dag med DHL express, testen kom fram 2 dager senere, og 14 dager (inkl. helger) fikk jeg svar på test og vite kjønn Eneste problemet for noen er å få noen til å ta blodprøven for deg - noen legekontor gjør det, andre ikke. Ellers kan det lønne seg å ha noen i familien som jobber i helsevesenet...[/QUOTE
hvilken uke kan man senest ta NIPTtest? jeg er sykepleier så kan ordne blodprøvene
Fikk positiv test i dag.
Jeg er 3+4.
Hvor bestiller dere fra?