Positiv test, så mensen?

Solstråla94

Elsker forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Juliknøttene 2022
Augustmagi 2025
Hei

Noen som har oppleve å få positiv graviditetstest og mensen rett etterpå? Jeg vil si testen jeg tok i sta er positiv, så kom mensen innen 1-2 timer :shifty: har lest om at 20-25% blør i svangerskapet (eller var det 1.trimester?).

Er det dette som kan kalles for en SA eller kjemisk kanskje? :wtf:

One step blir sent positiv.

IKM er i dag så skulle vært 4+0 da:
4C5A3771-F1F7-4247-9E63-4A499A8803DB.jpeg

Samme tester forrige graviditet, 4+4:
D798B90F-755F-4CA3-B30E-0AE2CC19D055.jpeg

Godt mulig at du fortsatt er gravid:) fortsett med testingen for å se om den blir sterkere, evt be om å få måle hcg hos legen:)

Jeg har dessverre opplevd å få mensen dagen etter en positiv digital test:( såkalt kjemisk det. Hadde hatt fkere svaaaake streker på strimmel, så tok digital for å slippe å tyde. Ble helt i hundre. Dagen etter stupte tempen og jeg begynte å blø.. var ganske grusomt, kunne godt ha vært uten den opplevelsen liksom. Vært altfor heldig tidligere, og aldri opplevd at positiv test ikke førte til levende baby:Heartpink

Med min yngste begynte jeg å blø samme dag som positiv test og alt gikk likevel bra ☺

Det har skjedd med meg nylig. Det var kjemisk graviditet/ Tidlig spontanabort. Var kommet ca 4.4. Testen min var veldig svak.

Godt mulig at du fortsatt er gravid:) fortsett med testingen for å se om den blir sterkere, evt be om å få måle hcg hos legen:)
Ja sant, ble brått så usikker! Hadde jeg ikke testa tidlig idag så hadde jeg bare tenkt det ikke klaffet denne runden uansett :shy: skal sjekke igjen om noen dager!

Jeg har dessverre opplevd å få mensen dagen etter en positiv digital test:( såkalt kjemisk det. Hadde hatt fkere svaaaake streker på strimmel, så tok digital for å slippe å tyde. Ble helt i hundre. Dagen etter stupte tempen og jeg begynte å blø.. var ganske grusomt, kunne godt ha vært uten den opplevelsen liksom. Vært altfor heldig tidligere, og aldri opplevd at positiv test ikke førte til levende baby:Heartpink
Så kjedelig å høre :shifty: det er så kjipt så når det ikke går! Hadde jeg ikke testa tidlig i dag så hadde jeg ikke tenkt at testen skulle bli positiv nå :hungover:

Det har skjedd med meg nylig. Det var kjemisk graviditet/ Tidlig spontanabort. Var kommet ca 4.4. Testen min var veldig svak.
Takk for at du deler! Det er nok en tidlig SA dette da, mulig jeg blir å teste om noen dager bare for å sjekke!

Blødde du lenge og mye? Som vanlig mens? :shy:

Blødde i tre - fire dager, som en vanlig mens. Gråt mine modige tårer og trodde jeg hadde tidlig sa for andre gang på to måneder. Tok ny test etter noen dager og ble helt sjokkert over at testen ble kjempesterk. Fortsatte å teste en god stund etter blødningen stoppet og nå er litjen snart 3 år :)

Takk for at du deler! Det er nok en tidlig SA dette da, mulig jeg blir å teste om noen dager bare for å sjekke!
du får se om blødningen tar seg opp. Det gjorde det hos meg. Var som en vanlig mens. Hadde ikke smerter,var helt sikker på at dette var abort. Når mensen var over tok jeg en test for å være helt bombe sikker. Og den var negativ. Kontaktet aldri legen. Siden det var såpass tidlig i forløpet. Så jeg får bare prøve igjen. Kanskje det blir vår/sommerbarn på meg istedenfor =)))

Syns den testen din var ganske sterk i forhold til at det er en kjemisk.. har blødningen tatt seg opp?

Syns den testen din var ganske sterk i forhold til at det er en kjemisk.. har blødningen tatt seg opp?
Ja synes egentlig også det. Det er som en normal mens synes jeg! Svetter som en gris og ubehag i korsrygg og «stikk» i livmor. Har kjøpt noen tester nå bare for å dobbelsjekke :oops:

Ja synes egentlig også det. Det er som en normal mens synes jeg! Svetter som en gris og ubehag i korsrygg og «stikk» i livmor. Har kjøpt noen tester nå bare for å dobbelsjekke :oops:

Krysser fingrene for deg!<3

Kjøpte test fra normal som ser blenda ut, kan se en antydning til strek synes jeg. Men da gikk det ikke denne måneden da :shifty:

5A6E5003-72AF-4B64-893A-67328C02DC6E.jpeg

Samme skjedde meg også. Så her ble det en kjemisk desverre. Ser din har blitt blenda også så da var det nok en kjemisk.

Back
Topp