Positiv test, men spotter litt

Hildemoren

Andre møte med forumet
Hei på dere...

Ja etter 4 år med intens prøving viste ENDELIG testen min positivt...[:D] Kjempe lykkelig...Eneste som bekymrer meg er at jeg spotter litt brunt og har gjort det i litt over i uke... Jeg er 4 uker i dag...

Testen var positiv i går og i dag skulle jeg egentlig til klinikk hausken for prøverør...Så dere kan tro jeg ble glad når testen var positiv [:)]

Hvilken erfaring har dere med spotting i graviditeten??? (jeg spotter vanligvis fra el til tr) Håååper spiren klorer seg fast!!

Stoooor klem fra meg

Jeg tror spotting er helt normalt jeg. Hørt og lest om dette her så mange ganger uten selv å ha opplevd det.

Ååå, så artig, gratulerer så mye! Ser du skulle på klinikk Hausken, og da regner jeg med du er fra Haugesund? Me too... [;)] Jeg spottet selv litt brunt i uke 7 og 8 i mitt første svangerskap, og ser det er mange andre som har gjort det samme, men utrolig vanskelig å si. Jeg ville spurt legen. Kanskje du kan få tidlig ul for å sjekke at alt er greit. Ønsker deg lykke til! Velkommen hit forresten. [:D]

Gratulerer så masse! vet akkurat hvordan det er å endelig få det til etter 4 år! Vet desverre ikke hva du mener med "spotting" så jeg kan ikke hjelpe der, men vet at mange har litt blødning iløpet av de første ukene. Det er egget som fester seg:-)

Klem

tusen takk for det, veldig kjekt å være her... Jeg er faktisk fra Bergen...Valgte Hausken fordi jeg har hørt så utrolig mye positivt om de...!!!

Jeg har vært hos legevakten, han mente det var fortidlig å si noe.. Men at jeg nesten bare måtte tro på at jeg er gravid.. Tok en Hcg blod prøve i går, skal tilbake i morgen tidlig å ta en ny...

Det er kjempe spennende...Føler nesten tiden står heelt stille[:)]

Back
Topp