Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I grunn ble jeg litt glad for at testene fungerer begynte å bli litt rastløs på om jeg aldri hadde eggløsning. hehe. men testene virker vist. Jeg har bare veldig sen eggløsning i forhold til hva de sies jeg skal ha.
hehe. ja så langt vekke og slutter så seint at han pleier å overnatte på jobb. og nei har ikke hatt tid til sex de 5 siste dagene, har hatt en syk tredje mann i senga i det siste.Mener de sender hestesperm til insiminering, burde kunne gjøre det med mannens sperm også!
Så kjipt... Er han langt vekke?
Ikke hatt sex de siste fem dagene?
Haha, er ei dame som leverer her og jeg tror jeg holder meg til han jeg er gift med.Du har vel en postmann? =)
![]()
![]()
Ja, hadde vært like effektivt å hatt sex med en dame som å vente på mannen, så kanskje like greit å bare vente !Haha, er ei dame som leverer her og jeg tror jeg holder meg til han jeg er gift med.
hehe.. nei da. bra med overskrifter som trekker oppmerksomhet. Men det ser ut til at mannen min jobber vekke hver gang jeg kommer til å ha eggløsning. men fikser nok det også på en måte.Nå tenkte jeg at du skulle bli alenemamma!! Der var mitt hodet når jeg leste navnet på innlegget![]()
hehe nei han er på jobb. får ta det neste mnd, men jeg hadde positiv test i dag også.Fikk dere en ordnings på det?![]()