Positiv test, men ingen mann

trulte

Elsker diskusjoner
Oktoberskatter 2014
Typisk. Får positiv el-test etter SA, så er mannen vekke på jobb denne uka. Utgjort og kjedelig.

Vedlegg

• DSC_0382.JPG
    DSC_0382.JPG
    516,4 KB · Visninger: 88
Den er kjedelig.
Håper det matcher bedre neste periode og at egget fester seg skikkelig godt :)

I grunn ble jeg litt glad for at testene fungerer begynte å bli litt rastløs på om jeg aldri hadde eggløsning. hehe. men testene virker vist. Jeg har bare veldig sen eggløsning i forhold til hva de sies jeg skal ha.

I grunn ble jeg litt glad for at testene fungerer begynte å bli litt rastløs på om jeg aldri hadde eggløsning. hehe. men testene virker vist. Jeg har bare veldig sen eggløsning i forhold til hva de sies jeg skal ha.

Ser den ;)
Godt å se at ting er i orden.
Jeg angrer nesten litt på at jeg ikke har tatt EL tester. For da hadde jeg i alle fall visst om jeg har hatt EL eller ikke ;)

JA litt greit å se om det er i orden. Jeg kjøpte inn ett las med tester, alt klar for ny prøverunde. hehe kanskje litt overdreven handel av el tester og Gtester, men men så lenge jeg blir gravid så er jeg fornøyd.

Kjipt. Jeg risikerer det jeg også siden mannen min bare er hjemme hver tredje uke. Eneste grunnen til at vi traff denne gangen er at det har vært så mange helligdager denne måneden

Mener de sender hestesperm til insiminering, burde kunne gjøre det med mannens sperm også! :p

Så kjipt... Er han langt vekke?
Ikke hatt sex de siste fem dagene?

ja, mannen min skulle se om han klarte å slutte tidligere og evt sove hjemme i natt. Jeg får se hva om det går. Hvis ikke så får vi vente.

Mener de sender hestesperm til insiminering, burde kunne gjøre det med mannens sperm også! :p

Så kjipt... Er han langt vekke?
Ikke hatt sex de siste fem dagene?
hehe. ja så langt vekke og slutter så seint at han pleier å overnatte på jobb. og nei har ikke hatt tid til sex de 5 siste dagene, har hatt en syk tredje mann i senga i det siste. :flower
Men ekspress levering av sperm får meg til å tenke på komedie filmer hvor mannen må raske på hjemover for kona har el. hehe

Nå tenkte jeg at du skulle bli alenemamma!! Der var mitt hodet når jeg leste navnet på innlegget :P

Nå tenkte jeg at du skulle bli alenemamma!! Der var mitt hodet når jeg leste navnet på innlegget :p
hehe.. nei da. bra med overskrifter som trekker oppmerksomhet. Men det ser ut til at mannen min jobber vekke hver gang jeg kommer til å ha eggløsning. men fikser nok det også på en måte.

Fin måte å lage litt piff i forholdet! Kan ikke du reise etter han? (så lenge han ikke er på en plattform i et hav et sted :P)

Ta inn på hotell i nærheten og ha dere en flott natt eller to? =) hihi..

Fikk dere en ordnings på det? :-)

Er du "heldig" så er ikke den testen positiv, bare nesten ;) så kanskje dere rekker å hoppe i høyet likevel! Husk at streken skal være like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken. I motsetning til en g-test der en strek er en strek, krever disse forbaska el-testene mer tyding :p

jeg venter til neste eggløsning har hatt to positive dager, i dag er det negativt og jeg treffer ikke mannen min før søkndag kveld.

Back
Topp