Positiv test i morges!!

Attpåklatt1

Glad i forumet
Maisløyfene 2024
Hei jenter! Og gratulerer så masse til dere som allerede har testet positivt! I dag var det endelig min tur igjen! Trodde egentlig at jeg var litt vel tidlig ute med testingen for jeg er bare 3+1 i dag, men har vært så ufattelig kvalm i to dager nå, og det kjennes helt klart ut som svangerskapskvalme og ikke omgangssyke. I følge el-testene hadde jeg el 15.feb. Og da blir terminen 10.november... en litt vanskelig dato for min del så jeg håper terminen blir flyttet litt etter ul, men uansett er jo dette barnet kjempevelkomment siden vi har prøvd å bli gravide i over et år nå!! Vet at det er tidlig å juble så jeg tar ikke en offisiell "johoooo" før ikm. Min kjære er i nordsjøen og kommer ikke hjem før om en uke, så jeg venter nok med å informere ham også til jeg kan si det face to face. :happy119 Så da trenger jeg å prate med dere her for jeg har ikke sjanse til å holde disse gledesfølelsene for meg selv!! :happy093Sitter her og ser på den ufattelig herlige "storesøster to be" og blir helt overveldet av følelser! Håper så ufattelig mye at denne spiren skal klamre seg fast i 9 måneder!
 
Gratulerer så mye ;);) dette skal nok gå bra kjenner meg igjen i det du skriver. Ble selv gravid på akkurat samme datoene som for 3 år siden, samme siste mens, ikm og termin. Mn endte i en SA i uke 9. Hva er sjansen for å få de samme datoene liksom? :confused::confused: mn, har fått ei herlig prinsesse i mellom tiden :):) krysser fingrene for at de som flytter inn på forumet ikke må flytte ut igjen ;)
 
Tusen takk! Ja det skal vel litt til å havne på akkurat samme termindatoen som sist... I mai i fjor var jeg 13 uker på vei da vi fant ut at vi hadde mistet. (hadde da hatt en MA i uke 9). Så det vil vel bli noen vanskelige uker for meg frem til jeg ser en frisk liten baby på ul etter uke 10.

Tok nettopp en CB digital og da lyste det "gravid 1-2 uker" mot meg!! Helt sykt siden jeg vet at det bare er 8 dager siden eggløsning! Jeg tok jo el-tester denne prøveperioden. Og jeg kan vel ikke akkurat kalle dette konsentrert morgenurin for jeg har drukket to glass melk og et glass vann siden jeg tok de første testene for noen timer siden. Med datteren min testet jeg ikke skikkelig positivt før 3+5...

Er det noen sammenheng mellom tidlig positiv test og tvillinger...? Tror ikke jeg har hørt om folk som har testet positivt på CB så tidlig... Tankene begynner å rase rundt i hodet her! :happy090 Jeg hadde første dag i siste mens 29.jan. Når jeg plotter det inn i terminkalkulatoren så er jeg plutselig 3+4... men jeg må vel forholde meg til når eggløsning var siden jeg vet helt sikkert når el var..? :anyone
 
Gratulerer så mye :) Jeg er tydeligvis en dag før deg, og tester positivt i går og i dag :) Bruker du bare CB sine? Jeg bruker BT, og tørr ikke prøve CB, da det er som du sier: ingen tester positivt så tidlig :) Jeg ble veldig sjokkert over å teste positvt så tidlig å begynte med en gang med tvillingtanken :p hehe, satser på at det bare er en, jeg :) selv om vi blir like glad for 2 :p
 
Tusen takk!! Og gratulerer så masse til dere begge også! Du får jo tre temmelig tette du ser jeg, erikasi! :smile Nei de to første testene jeg tok i morges var billigstrimler, og det var helt klart rød strek på dem begge to. (prøvde å legge ut bilder her men fikk det ikke til) Var litt skeptisk til å teste med CB digital så tidlig, så fikk nesten et nytt sjokk da den viste positivt den også. :)
 
Gratulerer og velkommen:D
Dette du sier med tvillinger og tidlig testing er litt interessant. Jeg vet dog ikke noe om det. Jeg testet pos (ekstreeemt svak) 8 dpo. 9 dp var det ikke tvil.syns dette også er forholdsvis tidlig.har du familie med tvillingbakgrunn? Når var eggløsninga di?
 
Grattis! :) Er også spent mtp tvillinger, da det er flere tvillingpar i familien + at jeg ble gravid med dobbel pergo. Skal på tidlig ul, så blir spennende :love2
 
Kjekt å se at vi begynner å bli en del her inne! Gratulerer alle sammen! Blir spennende å se om det blir tvillinger på noen av oss. :happy119 Jeg hadde eggløsning 14 eller 15.feb (positiv el-test 13+14.feb... neg el-test 15.feb) Vi har ingen tvillinger i familien som jeg vet om. Så jeg regner med at sjansen er liten for det, men tanken er der jo. ;)
 
Gratulerer og velkommen :)
 
Gratulerer så mye. Tror dette blir en fin gjeng og det kommer snart fler novemberdamer:) Tenk vi skal kose oss og dele masse under svangerskapet i hele sommer og utpå høsten:)
 
Back
Topp