Hei jenter! Og gratulerer så masse til dere som allerede har testet positivt! I dag var det endelig min tur igjen! Trodde egentlig at jeg var litt vel tidlig ute med testingen for jeg er bare 3+1 i dag, men har vært så ufattelig kvalm i to dager nå, og det kjennes helt klart ut som svangerskapskvalme og ikke omgangssyke. I følge el-testene hadde jeg el 15.feb. Og da blir terminen 10.november... en litt vanskelig dato for min del så jeg håper terminen blir flyttet litt etter ul, men uansett er jo dette barnet kjempevelkomment siden vi har prøvd å bli gravide i over et år nå!! Vet at det er tidlig å juble så jeg tar ikke en offisiell "johoooo" før ikm. Min kjære er i nordsjøen og kommer ikke hjem før om en uke, så jeg venter nok med å informere ham også til jeg kan si det face to face. Så da trenger jeg å prate med dere her for jeg har ikke sjanse til å holde disse gledesfølelsene for meg selv!! Sitter her og ser på den ufattelig herlige "storesøster to be" og blir helt overveldet av følelser! Håper så ufattelig mye at denne spiren skal klamre seg fast i 9 måneder!