Positiv test i dag!!

Gladmamma :)

Andre møte med forumet
Dette er helt uvirkelig, trodde det skulle gå en halv evighet, men det gikk på 4. pp, så nå er terminen 23. august! :happy093
Er det flere her som fant det ut i dag eller de siste dagene? :) Håper bare det holder!! Og så er det jo farlig nær grensen for bhg.opptak hvis det skulle bli overtid :excited001

Tusen takk, dette er spennende altså! :) Håper de fleste av oss får bli her inne! :happy7

Velkommen til augustgjengen, og gratulerer med lille spire:-) jeg har snart visst det i to uker, så nyheten er ikke helt fersk hos meg!

Gratulerer og velkommen:)
Jeg fikk svak antydning til positiv tedt 1.advent, og 6 dager senere kunne cb digital dortelle meg at jeg var gravid, 2-3 uker :)

Gratulerer! Så kjekt :D

Gratulerer:) Hehe ja, burde nesten blitt satt i gang om du går mye over så dere rekker bhg fristen;)

Gratulerer :D
Jeg fant det ut i går og har termin to dager før deg om jeg har regnet det ut riktig :P
Fordelen min er at jeg ikke får gå over tiden, pga diabetes, så jeg rekker nesten helt sikkert bhg-fristen :D

Tusen takk dere, herlig her inne sammen med dere medsammensvorne! :D Prøver å nyte siste dagene før jeg er sikker på at kvalmen kommer, sist kom den i ca uke 6 og varte ut svangerskapet :sick009 :eek:
Gikk 3 dager over tiden forrige gang, så kan vel være lov å håpe at det ikke blir mye lengre enn det denne gangen :happy112

Har satt den første Klexane-sprøyta i dag, jeg har hatt blodpropp før, så da er det bare å se frem til sprøyter i ca ett år fremover...! :confused2laughing7

Back
Topp