positiv test i dag

Du er så heldig :D:D Håper på å følge etter snart :D
 
Gratulerer ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerere så mye :) Jeg er bare etpar dager fra å teste positivt (forhåpentligvis)! Men har ingen symptomer pr nå, og i morgen(fredag) er jeg 12 dpo! Men krysser fingrene :)
 
Gratulerer :D håper jeg også følger etterhvert :)


Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
 
Gratulerer :)

Jeg henger litt her jeg også, samtidig som jeg henger i mars forumet. Jeg testet positivt i dag. Først to svaaake strimletester, deretter kjøpte jeg en clear blue digital hvor det lyste GRAVID 2-3. Ble rimelig satt ut for jeg var hos gynekologen i begynnelsen av juli (vært under utredning, har pco) og progesteron prøven jeg tok var negativ, altså jeg hadde ikke hatt noe eggløsning. Tydeligvis har eggløsningen kommet noe senere, da jeg har regnet at jeg kan ha termin rundt 31. mars, men dette er jo veldig usikkert i og med at jeg aldri har hatt mensen. Fikk en blødning 14. juni (etter å ha fått primolut av gyno). Har heller ikke vært veldig aktive med prøvingen denne måneden. Kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex så vi har virkelig hatt flaks.

Håper bare spiren klamrer seg fast, har lest av det er lettere å spontanabortere når man har pco? Er forøvrig normalvektig og ingen andre spesielle symptomer, annet enn litt uren hud og endringer i stoffskiftet.
 
Back
Topp