POSITIV test i dag !! ;)

countrygirl<3

Flørter med forumet
stod opp i dag mårres å bare følte på meg at det var noe, skulle hatt mensen i dag å jeg pleier som regel å få den om morgen når jeg står opp... så jeg tenkte jaja får ta en test jeg hadde liggende da, å den ble POSITIV !! var ikke planlagt i det hele tatt så kjenner jeg er litt stressa akkurat nå.. har en sønn på 9,5 mnd nå, å har alltid ønska meg 2 tette, men nå er jeg bare sjokket og stresset.. jeg har jo ikke jobb en gang :( hvordan fungerer det egentlig ? noen som har vært/er i samme situasjon? jeg sa opp jobben min når jeg gikk i permisjon med minste nå, så jeg har ikke søkt ny jobb pga det ikke har vært barnehage plass til han :(  dagen frustrasjon fra meg :P hehe

Gratulerer med positiv test!
Har desverre ikke noe svar på det andre

Gratulerer!:)
Jeg var i lik situasjon da jeg fikk nummer to..Jeg hadde blitt ferdig med studiene mine,men ikke rukket å jobbe så mye at jeg fikk foreldrepenger. Største mi var 8 mnd da jeg ble gravid igjen, og det ble et år med dårlig økonomi. Men det gikk overraskende bra, og angrer ikke i heletatt på at jeg fikk de så tett! Og siden jeg er sykepleier var det heller ikke noe problem å få jobb da jeg skulle tilbake i jobb igjen,startet å jobbe litt da minste var ca 6 mnd. Jeg ville søkt bhg plass til største,slik at du får mulighet til å ha litt tid me bare babyen også. Hadde 50% bhg plass, og det hjalp stort hos oss!

Lykke til,det går nok veldig bra skal du se! :)

Shanett skrev:
Gratulerer med positiv test!
Har desverre ikke noe svar på det andre

Ikke jeg heller desverre, men håper det ordner seg :)

Gratulerer så mye og vel kommen hit

Gratulerer så mye med POSITV TEST  

Jeg er i nesten samme situasjon.
Fant ut at jeg var gravid i går, er fortsatt i sjokk. Har en datter på 2 år fra før av og ikke no jobb :/

Gratulerer med positiv test! :-)
Foreldrepenger teller vel også som grunnlag for foreldrepenger, eller? Slik at du da kan få beregnet "nye" foreldrepenger ut fra det du har hatt inn i denne permisjonen. Lykke til!

Tusen takk ;) jeg er kjempe glad for at jeg har en spire inni meg ;) 
ble bare helt satt ut i dag når det kom positiv test med en gang :P
så kjenner jeg er litt sjokka enda :P så blir rart å snakke med samboeren min når han kommer hjem i dag ja :Phehe

tusen takk for svar ;) skal til legen med jr i neste uke å tenkte jeg skulle høre med legen da om hva han sier ;)

Bublan skrev:
Gratulerer med positiv test! :-)
Foreldrepenger teller vel også som grunnlag for foreldrepenger, eller? Slik at du da kan få beregnet "nye" foreldrepenger ut fra det du har hatt inn i denne permisjonen. Lykke til!

Jepp det er sant :)

Back
Topp