Positiv test i dag <3

Gratulerer så mye med positiv test! Det er magisk å se de to strekene eller "Gravid" blinke mot en. Nyt den gode følelsen og alt det spennende du har foran deg :).

Gratulerer! :)

Så gøy!! Gratulerer :-)

Gratulerer deg igjen jeg, kan ikke bli nok av det.:D
Du er tøffere enn meg, jeg har ikke turt å flytte inn her ennå. Har du flyttet inn på termingruppa også? :)

Gratulerer deg igjen jeg, kan ikke bli nok av det.:D
Du er tøffere enn meg, jeg har ikke turt å flytte inn her ennå. Har du flyttet inn på termingruppa også? :)
Jeg er positiv til det motsatte er bevist. Har flyttet inn på November 2015 :D :Heartbigred

Kom du og:)

Takk ☺️ja, 25+3 idag! Veldig moro å kjenne liv der inne.
Ååh håper jeg kommer dit jeg og <3
Ser vi har ganske lik historie mht IVF. Fikk du noen gang en forklaring på at det var ingen befruktning? Hos meg antok legen dårlig kvalitet pga endometriose. Hadde en cyste som ble operert bort før IVF.

Ååh håper jeg kommer dit jeg og <3
Ser vi har ganske lik historie mht IVF. Fikk du noen gang en forklaring på at det var ingen befruktning? Hos meg antok legen dårlig kvalitet pga endometriose. Hadde en cyste som ble operert bort før IVF.

Brått er du også i uke 25, synes det går ganske fort etter uke 12 :-) Jeg fikk ingen forklaring utenom alder og lav amh. Var 32 da jeg fikk ut 6 egg og fikk en datter med det ene egget sol delte seg og nå rakk jeg å fylle 35 på dette forsøket så legen mente det bare ble dårligere kvalitet. Jeg ble litt motløs, men med fostimon ble det flere egg og med akupunktur fikk vi to egg som delte seg for første gang så det er tydeligvis ingen grunn til å gi opp :-)

Back
Topp