Positiv test hvor lenge etter festeblødning?

Ca 2 hele dager etter egget er festet :) Men det er også mulig å spotte uten at det var egget som festet seg, så ikke fortvil om det tar lengre tid :)

Noen produserer jo også hcg senere, eller har lavere stigning og da vil det ta lengre tid. Men om du hadde festeblødning i dag tidlig eks. Er det tidligste du kan håpe på strek torsdag :-)

Jeg hadde en liten blødning 5 dpo på lørdag. Kan det være at jeg kan få en positiv test i morgen tidlig da?

Har andre symptomer fra tidligere graviditet også, så jeg lener meg ikke kun på "festeblødningen". Kan jo være at det bare vare en veldig kort mellomblødning. Symptomene kommer jo hvis man leter...

Neppe. De fleste får ikke pos test før tidligst 8 dpo, og dette er mindretallet :) fleste får 9-10 dpo

Jeg testet positivt 10dpo:) men er jo litt variert hvor lang tid egget bruker på å feste seg

Jeg hadde en liten blødning 5 dpo på lørdag. Kan det være at jeg kan få en positiv test i morgen tidlig da?

Har andre symptomer fra tidligere graviditet også, så jeg lener meg ikke kun på "festeblødningen". Kan jo være at det bare vare en veldig kort mellomblødning. Symptomene kommer jo hvis man leter...

Ja dersom blødningen var en festeblødning vil du nok få strek i morgen :-)

Jeg testet positivt forrige gang 9 dpo med cb digital

Forje svangerskap testet jeg positivt 8/9 dpo, denne gangen testet jeg negativt 11 dpo... Testet på ny dagen etter IKM og da var den positiv :)

Hvor sterk bør denne være da?

Sterk nok til at den viser farge og ikke bare er grå.
Men om den ikke har farge er det ikke noe å bekymre seg for da noen som sagt har en lavere stigning hcg.
Dersom du ikke ikke får strek var blødningen trolig ikke en festeblødning, men utelukker ikke graviditet av den grunn! Det er fremdeles 33% av gravide kvinner som tester falskt negativt 10 dpo :-)

tror ikke jeg har sett noen få positiv før 8dpo :)

Jeg er som sagt 9 dpo i dag. Glemte helt å teste, så da får det vente til i morgen. Hadde festeblødning forrige gang jeg var gravid, og den blødningen var helt lik den jeg hadde denne måneden. Tviler egentlig på at jeg hadde fått noen strek uansett, i mitt hode er det alt for tidlig å teste... Men jeg fikk en supersvak grå strek på gtestpinne til CB monitor i går ettermiddag. Aner ikke om det har noe å si, så jeg velger å ikke bry meg med det.

Back
Topp