Positiv test hos legen, men forstår ikke at man er gravid.?

2015❤️2022

Blir kjent med forumet
klare liksom ikke å forstå heilt endo at eg er gravid. tenk at det er eit liv inni magen min. At det er eit liv som eg og min kjære har laget sammen!

Noen andre som ikke klare å skjønne at man er Gravid? :)

klare liksom ikke å forstå heilt endo at eg er gravid. tenk at det er eit liv inni magen min. At det er eit liv som eg og min kjære har laget sammen!

Noen andre som ikke klare å skjønne at man er Gravid? :)

Jeg har ikke skjønt det selv jeg heller... har symptomer, men vil liksom ikke tru på de?

Samme her. Det er helt absurd. Jeg må se det på ul først også må magen begynne å vokse. Og da går det nok opp for meg :-)

Signerer denne jeg ;)
Akkurat samme følelse :)

Har vell ikke gått opp for meg heller. Vil liksom ikke :p sikkert siden jeg mistet sist gang å når jeg var på UL på fredag var det veldig lite å se.. Så vil ikke være så veldig gira.. Men har fått positiv test hjemme på onsdag å var 6 uker, fredag fikk jeg først positiv hos legen å senere positiv på sykehuset. Så jeg er jo gravid å symptomene ER DER :p meeen vil ikke ta det inn over meg før jeg er på den trygge siden (12 uker) ;)

Veldig rar følelse nå så tidlig...Selv om jeg har jo et eksempel på 2.5 år her som beviser hva dette faktisk resulterer i...Men likevel er det uvirkelig denne gangen og. Når du sitter der med verdens vakreste bylt i armene er det nesten enda mer uforståelig at det er noe kun du selv og mannen din har lagd...Helt sprøtt når man faktisk begynner å tenke på det:) Det er et stort mirakel :)

Gullskatt juli12:)

Samme her :p skjønner det liksom ikke. Men skal på tidlig ul til mandag, grugleder meg :D håper det går litt mer opp for meg da!

hva må til for at man får tidlig ul via legen? :) skal dit neste tirsdag og vil gjerne ha en tidlig ul for å finne ut om jeg er 5+1 eller 9+1 og for å se om alt står bra til med spiren og at den vokser som den skal :)

hva må til for at man får tidlig ul via legen? :) skal dit neste tirsdag og vil gjerne ha en tidlig ul for å finne ut om jeg er 5+1 eller 9+1 og for å se om alt står bra til med spiren og at den vokser som den skal :)

Tror det er noen som sender om du er veldig usikker på termin???

Men det virker som de praktiserer veldig forskjellig rundt omkring på det.

Tror det er noen som sender om du er veldig usikker på termin???

Men det virker som de praktiserer veldig forskjellig rundt omkring på det.

Jeg har en veldig snill og forståelsesfull lege så håper han kan ordne slik at jeg får en tidlig ul :-)

Var derfor jeg var hos legen på mandag, men fikk ikke....
Så nå er det privat ul i stedet 1.des...

ringte legen nå i mårrest pga murringer i magen i natt og fikk time med en gang! fikk ul og så at det var veeeldig tykke slimhinner og et åpenrom der fosteret holder på å utvikle seg :-D alt var helt etter boka for å være 5+1 <3 skal tilbake neste tirsdag for første kontroll pg da kunne jeg få en ny ul samtidig for berolige meg <3 elsker legen min! :-)

Eg har testa positiv. Å tatt mange tester men det har forsatt ikke gått opp for meg for det om eg har mange symptomer.

Back
Topp