Positiv test??? Hjelp!

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Ser dere 2 streker?

Vet ikke helt hva jeg skal tro...var akkurat som om streken 'flyttet' på seg og så forsvant etter ca. 10 min. Er det normalt?
Er så redd for å bli skuffet...

Er dette en Gtest eller en ELtest? Ser nemlig grønn ut for meg, og mine ELtester er grønne :)
Men jeg skulle si, ta en ny en og se om stripen kommer inni tiden det står, det er viktigst!
Lykke til!

Den er definitivt positiv! Man skal ikke lese av testen etter 10 min, fordi den da kan gi feil resultat. Lykke til med CBen i dag, er rimelig sikker på at den og sier gravid. Gratulerer!

Angelicka skrev:
Den er definitivt positiv! Man skal ikke lese av testen etter 10 min, fordi den da kan gi feil resultat. Lykke til med CBen i dag, er rimelig sikker på at den og sier gravid. Gratulerer!

signerer denne! Ytterst skjelden den viser to strekker med mindre du er gravid!
jeg vil tro at du er ganske tidelig på vei, og ikke har produsert så mye HCG enda=)

Masse lykke til med neste test (gratulerer=))

Supermamma* skrev:
Det er en g-test... ja skal kjøpe en cb i dag og se hva den viser :)

Spennende! tar en digital da, den er bedre en de vanlige fra CB.

once more skrev:

Ok, takk for tips! En sånn det står 'gravid' eller 'ikke gravid' på? :P

Supermamma* skrev:

once more skrev:

Ja, det er nok det hun mener. Jeg har ingen erfaring med de vanlige fra CB, men har bare brukt billigstrimler og så når de har blitt positive så har jeg "sjekket" det med en digital fra CB ;) Veldig greit for da er det ingen tvil- Gravid eller Ikke Gravid! Satser på at den sier Gravid! Masse lykke til!! :)

MittAndre <3 skrev:

Supermamma* skrev:

once more skrev:

Ja, det er nok det hun mener. Jeg har ingen erfaring med de vanlige fra CB, men har bare brukt billigstrimler og så når de har blitt positive så har jeg "sjekket" det med en digital fra CB ;) Veldig greit for da er det ingen tvil- Gravid eller Ikke Gravid! Satser på at den sier Gravid! Masse lykke til!! :)

Ok. Tusen takk! Ja, håper virkelig på det :)

Jeg bruker også strimler, men vet at det er en del som har fått falsk positiv med cb (kryss), Jeg tok en CBdigital med ukeindikator i uke 5, veldig kjekt det og :)
Håper du oppdaterer oss, men kanskje lurt å ta testen på morgenurin!

Supermamma* skrev:

MittAndre <3 skrev:

Supermamma* skrev:

once more skrev:

Ok. Tusen takk! Ja, håper virkelig på det :)

Jeg brukte billigtester. Tok først for tidlig, og ikke tegn til strek. Tok så litt senere (3 + 4/5) og da var det en svak strek der. Mao er det en strek, er det en strek! Er ikke som med el-testene. Tok CB 'vanlig' test 3+6 og fikk +-tegnet tydlig frem før urinen hadde kommet frem til kontrollstreken, så var liksom ikke litt tvil en gang ;) hehe. 
Gratulerer med positiv test, og håper du får det ytterligere bekreftet med en annen test og fraværende tr :-D

Tusen takk for svar :)
Hadde IKM i går. Foreløpig ingen TR... *krysser alt jeg kan krysse!*
Har ikke turt å ta en ny test enda. Er så liiiiivredd for å bli skuffet!
Tør ikke kjenne etter på symptomer heller for jeg er redd for å innbille meg ting...
Tror jeg bare skal vente til i morgen hvertfall. Om ikke TR har kommet da (bank i bordet), så skal jeg ta en ny test.
*håper håper håper håååååper*

Gratulerer så utrolig mye til alle dere som har fått positiv test! Vet hvor lykkelig beruset jeg hadde blitt om jeg selv skulle få en, så jeg er oppriktig glad på deres vegne :)

Takk for det og massemassemasse lykke til med testinga!! Krysser fingrene for at TR holder seg unna! (Og det føler jeg meg nesten litt sikker på, du har jo fått en positiv test!!! ;)

Jeg vil tro du er gravid jeg, så drister meg til og gratulere! Hold oss oppdatert :P

Ville testet på morgen urin. ta en ny test om et par dager om ikke tr kommer

hormondyret skrev:
Ville testet på morgen urin. ta en ny test om et par dager om ikke tr kommer

Jepp. Ta test på morgenen. HCGnivået er høyere da. Og det er noen som har negativ test noen dager etter tr også, men likevel er de gravide :)
Lykke til og keep us posted! Ü

Back
Topp