Positiv test for første gang i mitt liv :D

Jeg får ikke trykket «svar» på innlegget ditt, Seawave. Men streken startet veldig svak (billigstrimler billigetester.no), ble litt sterkere i går (Clearblue early). Forskjellig tester så litt vanskelig å si.. har ikke vært skyggestreker, men svake tester 9-10-11 dpo.

Jeg får ikke trykket «svar» på innlegget ditt, Seawave. Men streken startet veldig svak (billigstrimler billigetester.no), ble litt sterkere i går (Clearblue early). Forskjellig tester så litt vanskelig å si.. har ikke vært skyggestreker, men svake tester 9-10-11 dpo.
Har du tatt ny test i dag? :) kryssar fingrane for deg:smiley-angelic001

Ja, og den er fortsatt positiv. Litt brun utflod/litt blod (BEKLAGER too much information), og litt verking i magen. Skal kjøpe flere tester i dag og teste i helga, for min egen del :smiley-angelic001
Var den blitt sterkare? :woot: litt verk i magen er jo gjerne positivt! Eg har hatt murringar i magen jevnlig sidan positiv test:happy:

Var den blitt sterkare? :woot: litt verk i magen er jo gjerne positivt! Eg har hatt murringar i magen jevnlig sidan positiv test:happy:

Ja faktisk sterkere! Testegalskap i helga..
Åååh, nå aner jeg ikke hvor langt på vei du er, men gratulerer så mye! :love017

Håper den klamrer seg godt fast! :D Hvordan er denne verkingen du sa du til tider har?
Som svake Mens murringar. Får det stort sett om kveldane, men ikkje nødvendigvis kvar dag:) syns merkelig nok det er betryggande med dei smertene. Ser på det som voksesmerter:D

Som svake Mens murringar. Får det stort sett om kveldane, men ikkje nødvendigvis kvar dag:) syns merkelig nok det er betryggande med dei smertene. Ser på det som voksesmerter:D

Akkurat sånn jeg har det! Så, et spørsmål til... Leste at clearblue early-testene har sensitivitet på 10, og clearblue rask deteksjon har sensitivitet på 25. Når sistnevnte ble mye sterkere ikveld enn den på 10 ble i dag tidlig - er ikke dét et godt tegn!?

Lykke til❤️ Krysser fingrene for at dette går veien ❤️

Akkurat sånn jeg har det! Så, et spørsmål til... Leste at clearblue early-testene har sensitivitet på 10, og clearblue rask deteksjon har sensitivitet på 25. Når sistnevnte ble mye sterkere ikveld enn den på 10 ble i dag tidlig - er ikke dét et godt tegn!?
Det høyres jo lovande ut! Har dessverre ingen erfaring med Clearblue sjølv, men har lest fleire som seier dei får sterkare strek om kvelden enn om morgonen:woot:

La tolkningen begynne..:laughing014 Når synker den hcg'en på 14 hvis ting var over og ut? Skulle ikke tro den med sensitivitet på 25 skulle slå ut så sterkt når nivået var på 14 på torsdag 15 dpo?.. Klamrer meg fast i hvert halmstrå haha..

Vedlegg

• IMG_20200215_100141~2.jpg
    IMG_20200215_100141~2.jpg
    35,1 KB · Visninger: 34
La tolkningen begynne..:laughing014 Når synker den hcg'en på 14 hvis ting var over og ut? Skulle ikke tro den med sensitivitet på 25 skulle slå ut så sterkt når nivået var på 14 på torsdag 15 dpo?.. Klamrer meg fast i hvert halmstrå haha..

Syns dette ser bra ut jeg :D

Ingen tvil om stigning der:nailbiting::woot:

Svake streker kan tyde på så lavt som 5-6 i hcg, da mange av testene slår ut på mindre enn det dem garanterer. Så si du hadde 5 i hcg på 11dpo, da syntes jeg ikke 14 på 14dpo høres ille ut altså.
Og så ser jeg jo at du har stigning på testene du har lagt ut senere i tråden :woot:
Krysser alt jeg har for at dette går bra!

Wohoo! Takk for optimismen, jenter!:D Som sagt er det testegalskap her i helga.. Og testen er fortsatt superpositiv! Dere gir meg håp, hihi:)

Back
Topp