Positiv test!! :D

Hadde en SA i juni, utrolig gøy at det klaffet igjen så fort :D
Testet positivt i dag på billigstrimmel og clearblue digital med ukesindikator :) IKM er på søndag (om man regner første blødningsdag da jeg mistet som første mensdag)
Håper det går bra denne gangen, og at jeg får være her på aprilforumet ;)

Gratulerer så mye og lykke til!

Josefina skrev:

Tusen takk! 

Gratulere så masse     er den clear blue med ukesindikator til å stole på med tanke på hvor mange uker man er på vei? har tatt to billigtester, der den første var negativ og den andre svak positiv- så tenkte prøve en sånn med ukesinikator på for å se hvor mange uker den viser.... er nok en spire her, for TR har ikke dukket opp og den skulle vært her den 19/20...

Tmora skrev:
Gratulere så masse     er den clear blue med ukesindikator til å stole på med tanke på hvor mange uker man er på vei? har tatt to billigtester, der den første var negativ og den andre svak positiv- så tenkte prøve en sånn med ukesinikator på for å se hvor mange uker den viser.... er nok en spire her, for TR har ikke dukket opp og den skulle vært her den 19/20...

Tusen takk! 
Det vil jeg tro den er ja :) Jeg er 3+5 uker på vei, og den viste gravid 1-2. Det vil si at en er 3-4 uker på vei ;)
De er ikke helt gode de billigtestene. Jeg tok først en billigstrimmel som jeg slet med å se streken på etter 3 minutter. Tok så en ny som det kom opp en skarp og klar strek på før jeg tok den ut av urinkoppen :P Så det er litt opp og ned med de. Anbefaler deg absolutt å ta en ukesindikator ja, iallefall en digital :)

grattis med spiren... håper den klamrer seg fast denne gangen!

storesøster skrev:
grattis med spiren... håper den klamrer seg fast denne gangen!

Tusen takk! Håper virkelig jeg også :)

Grattis!! Ja, prøvde også en slik ukesindikator . Stod gravid og 1-2 uker, som betyr 3-4 uker. Vi krysser alt for att det går bra denne gangen, og att vi kan være her inne :)  

Tusen takk, og gratulerer til deg også! 
Krysser fingrene for oss begge emoticon

Tusen takk    emoticon

Tusen takk    emoticon

Tusen takk    emoticon

Håper jeg også kommer inn her. Har IKM imorgen men har ikke turt å teste enda!

Usynlig skrev:
Håper jeg også kommer inn her. Har IKM imorgen men har ikke turt å teste enda!

Tusen takk! 
Lykke til med testingen, krysser fingrene for deg! emoticon

baby2 skrev:
Gratulerer så mye

Håper vi tar følge i svanerskapet! Jeg tester på mandag og eventuell termin vil bli 4. aprilemoticon

Tusen takk! 
Du er bra tålmodig som klarer og vente ;) Her er terminen 3. april, tenkte å vente til søndag som er min IKM, men jeg klarte ikke å vente lengre :p
Krysser fingrene for at du også kommer inn hit! emoticon

Gartulerer! Det går nok mye bedre denne gang skal du se :D

rr90 skrev:
Gartulerer! Det går nok mye bedre denne gang skal du se :D

Tusen takk! Håper virkelig det ja ;)

Gratulera so mykkje =D

Ariel86 skrev:
Gratulera so mykkje =D

Tusen takk! 

Back
Topp