Positiv test? Blødning samme dag?!

DogTrainerMom

Blir kjent med forumet
Junilykke 2020 ♡
Hei dere... Er det noen her som har erfaring med positiv test og blødninger ? Er det mest sannsynlig da gått galt? Eller kan man fortsatt være gravid ? Tok en tidlig test i dag 3 dager før forventet mens.. Den ser positiv ut for meg, men ei lita stund etter jeg tok testen så kom det litt koagulert blod... Det har kommet å gått litt igjennom dagen.. Hva tenker dere ? Bilde 1, 3min etter testet, bilde 2, 20 min etter test.
20190924_091724.jpg
20190924_102554.jpg

Har bare opplevd det én gang, det endte i kjemisk/tidlig SA. Hadde positive tester lenge etter blødningen. Håper du er heldigere :shy:

Har bare opplevd det én gang, det endte i kjemisk/tidlig SA. Hadde positive tester lenge etter blødningen. Håper du er heldigere :shy:

Ja har også opplevd det en gang tidligere.. Men da var det mer koagulert blod enn nå...
Krysser fingrene og satser på det beste..
Ja måtte jo sjekke med test i dag også, å den var ganske lik som i går,mulig litt mer rosa i streken..
Men uansett tusen takk for svar

Ja har også opplevd det en gang tidligere.. Men da var det mer koagulert blod enn nå...
Krysser fingrene og satser på det beste..
Ja måtte jo sjekke med test i dag også, å den var ganske lik som i går,mulig litt mer rosa i streken..
Men uansett tusen takk for svar
Mine tester ble faktisk sterkere etter blødningen, for så å bli svakere ca en uke etter :lurking: Ta blodprøve hos legen med noen dagers mellomrom.

Fikk du normal mens etter den lille blødningen ?
Jeg trodde jeg fikk mensen når jeg fikk den blødningen. Men på dag 1 var det lett blødning, dag to var det lett blødning med koagler. Dag 3 og 4 var det nesten ikke noe, og veldig av og på gjennom dagen. Så gikk det det noen dager uten, og så kom det rosa utflod. Sånn var det i en uke eller to, husker ikke helt nøyaktig :shy:

Jeg trodde jeg fikk mensen når jeg fikk den blødningen. Men på dag 1 var det lett blødning, dag to var det lett blødning med koagler. Dag 3 og 4 var det nesten ikke noe, og veldig av og på gjennom dagen. Så gikk det det noen dager uten, og så kom det rosa utflod. Sånn var det i en uke eller to, husker ikke helt nøyaktig :shy:

Okei har ikke hatt noen antydning til blødning i dag, så håper jo i det lengste

Jeg blødde friskt 4+0 og 4+2. Tok blodprøver for å se hcg. Økte fint. Hcg blodprøver gir svar på om det er tilstrekkelig økning for å vedlikeholde graviditeten. Anbefales.

Jeg blødde friskt 4+0 og 4+2. Tok blodprøver for å se hcg. Økte fint. Hcg blodprøver gir svar på om det er tilstrekkelig økning for å vedlikeholde graviditeten. Anbefales.

Takk for svar får ta meg en tur til legen over helgen tok en clearblue digital i dag da, den viste 2-3, så håpet har økt litt. å den koagulert blødningen eg hadde varte bare 1 dag å har ikke sett noe til blødning etter det etter hva jeg kan regne meg frem til mener jeg at jeg er ca 3+4

Gratulerer så mye med graviditeten! :happy:
Krysser fingrene for at spiren vokser som den skal!
Håper du får et fint svangerskap! ❤

Jeg har mist hver gang jeg har hatt blødning. Men svigerinna mi hadde flere blødninger og ho har idag en frisk og fin gutt på 10 mnd. Så det kan gå bra. Mål HCG og se stigning så er du sikker

Gratulerer så mye med graviditeten! :happy:
Krysser fingrene for at spiren vokser som den skal!
Håper du får et fint svangerskap! ❤
Tusen takk ja hadde kunn den ene blødningen, ingen antydning til noe etter det tenkte jeg skulle ta en ny clearblue i dag å se hva den sier da men jeg er ganske sikker på at spiren er der symptomene er der i allefall ❤️

Jeg har mist hver gang jeg har hatt blødning. Men svigerinna mi hadde flere blødninger og ho har idag en frisk og fin gutt på 10 mnd. Så det kan gå bra. Mål HCG og se stigning så er du sikker
Uff det er så grusomt.. Har selv mistet med en sånn type blødning, men den varte i flere dager. Og så kom mens etter det.. Men denne gangen var det kunn en dag og ikke mye heller satser på at spiren sitter der ❤️ blir en ny clearblue i dag, da er det en uke siden sist jeg tok test, så regner med at jeg vil se om nivået har sunket da. Men symptomene er der i allefall ❤️
Tusen takk for svar

Uff det er så grusomt.. Har selv mistet med en sånn type blødning, men den varte i flere dager. Og så kom mens etter det.. Men denne gangen var det kunn en dag og ikke mye heller satser på at spiren sitter der ❤️ blir en ny clearblue i dag, da er det en uke siden sist jeg tok test, så regner med at jeg vil se om nivået har sunket da. Men symptomene er der i allefall ❤️
Tusen takk for svar

Mine har kommet litt og litt. Men har du ikke mer blødning så er sannsynligheten at det skal gå bra stor. Men man blir jo alltid bekymret når man er gravid og blør.

Ny test i dag og den har ikke sunket står på 2-3 på cb digital så håpet er der iallefall
Et godt tegn :) ene gangen jeg hadde SA for lenge siden så sank den digitale. Men småblødde litt til og fra hele veien også da.

Hadde blødninger flere ganger helt fra uke 4-26 med jenta mi. Hun er en frisk og fin 1-åring. Så det går an :)

Jeg trodde jeg hadde mensen noen dager før positiv graviditetstest, så kan jo bare være festeblødning?

Back
Topp