Positiv test 8 dpo, neg 9 dpo, positiv 10 dpo? Hva skjer????

Mavik

Flørter med forumet
Hei :)

Noen som har noen gode råd, lignende erfaringer eller et eller annet? Hadde håpet at det skulle klaffe denne mnd, første PP med clomid. Vet helt sikkert når eggløsning fant sted, temper og tar EL-tester. 8 dpo fikk jeg to svakt positive tester. I går 9 dpo fikk jeg to negative tester. I dag 10 dpo fikk jeg negativ test på morgenen, mens i ettermiddag fikk jeg svakt positiv igjen. Hva skjer? :(:Heartred
 
Har du bilde av dem ? Det kan hende det var mer hcg i urina de to gangene og mindre på negativ urin . Husk alt før 12DPO er tidlig og hvertfall før 10DPO . Sånn for min erfaring har keg hatt kjemisk med svake tester og noen negative . Se på 12DPO du , har du testtøs skuff med tester , så tester du hver dag flere om dagen :bag:
 
Har du bilde av dem ? Det kan hende det var mer hcg i urina de to gangene og mindre på negativ urin . Husk alt før 12DPO er tidlig og hvertfall før 10DPO . Sånn for min erfaring har keg hatt kjemisk med svake tester og noen negative . Se på 12DPO du , har du testtøs skuff med tester , så tester du hver dag flere om dagen :bag:
De første testene jeg tok 8 dpo har jeg ikke bilde av, og kastet de fordi jeg ble så skuffet når det ble negativt 9 dpo… :( I stad tok jeg heller ikke bilde, for jeg er på jobb :nailbiting: Hehe ja har det, en haug med tester. Tester nok så tidlig fordi jeg vanligvis kun når 9-10 dpo før mensen kommer. Men etter jeg tok clomid ble syklusen forlenget og i følge app kommer den ikke før jeg er 12-13 dpo… :dead:
 
Har du bilde av dem ? Det kan hende det var mer hcg i urina de to gangene og mindre på negativ urin . Husk alt før 12DPO er tidlig og hvertfall før 10DPO . Sånn for min erfaring har keg hatt kjemisk med svake tester og noen negative . Se på 12DPO du , har du testtøs skuff med tester , så tester du hver dag flere om dagen :bag:
IMG_6090.jpeg

Kveldens test. Litt sterkere enn tidligere i dag. Den ser litt fargeløs ut på bilde, men er helt lys lys rosa i virkeligheten. Jeg har også opplevd kjemisk. Hadde det for to PP siden. Så det er både en forbannelse og en velsignelse å teste så tidlig. Jeg håper dette er ekte :nailbiting:
 
Vis vedlegget 434608
Kveldens test. Litt sterkere enn tidligere i dag. Den ser litt fargeløs ut på bilde, men er helt lys lys rosa i virkeligheten. Jeg har også opplevd kjemisk. Hadde det for to PP siden. Så det er både en forbannelse og en velsignelse å teste så tidlig. Jeg håper dette er ekte :nailbiting:
Den der er lov å leve litt på :gen014
 
Vis vedlegget 434608
Kveldens test. Litt sterkere enn tidligere i dag. Den ser litt fargeløs ut på bilde, men er helt lys lys rosa i virkeligheten. Jeg har også opplevd kjemisk. Hadde det for to PP siden. Så det er både en forbannelse og en velsignelse å teste så tidlig. Jeg håper dette er ekte :nailbiting:
Gratulerer !!! Ser ut som er du er gravid !
 
Back
Topp