Positiv test 6dpo?

N

NaginiMini

Guest
Er det mulig å få positiv test så tidlig? Testet positivt på EL-test forrige uke (tok også en graviditetstest samtidig i tilfelle, men denne var negativ).
I dag, 6 dpo, har jeg fått svak, men tydelig strek nummer to både morgen og ettermiddag. Legger ved bilde.

pntQ6SlXp

pl0oFCV6p

Er det mulig å få positiv test så tidlig? Testet positivt på EL-test forrige uke (tok også en graviditetstest samtidig i tilfelle, men denne var negativ).
I dag, 6 dpo, har jeg fått svak, men tydelig strek nummer to både morgen og ettermiddag. Legger ved bilde.

0oFCV6.png

Veldig få som får så tidlig, men det hender :) Kan jo være du er litt lenger enn du tror også?B2F077A9-62B1-466B-AD1A-3DE2E8D31DDB.jpeg

Ser streker i alle fall :)

Da får jeg bare teste videre og håpe at streken blir sterkere :) Spennende! Har holdt på lenge og har hatt behov for masse hjelp for å klare å bli gravid tidligere (fire svangerskap, to barn), men nå er det uten hjelp, kun vektnedgang siden februar (har pcos). Aldri fått positiv EL-test før. Så det hadde i så fall vært helt fantastisk om det gikk nå :Heartred

Da får jeg bare teste videre og håpe at streken blir sterkere :) Spennende! Har holdt på lenge og har hatt behov for masse hjelp for å klare å bli gravid tidligere (fire svangerskap, to barn), men nå er det uten hjelp, kun vektnedgang siden februar (har pcos). Aldri fått positiv EL-test før. Så det hadde i så fall vært helt fantastisk om det gikk nå :Heartred
Håper virkelig dette går veien for deg! Må holde oss oppdatert! :Heartbigred

Tatt ny test i dag? :angel8Er så spent på utviklinga!

hZuFkn.jpg

Trådstarter her, innlogget på bruker (det var jeg ikke i går;)) Her er dagens.. Nå må jeg virkelig konsentrere meg for å se noe, så det var rart med de i går! :bored:
Men fortsetter å teste hver morgen fremover nå. Det er jo fortsatt veldig tidlig. Men lurer på hvorfor det kom streker på det i går, tilsynelatende uten grunn :whacky011

1lBoYR.jpg

Denne er tatt nå (3t-urin) fordi jeg har null selvkontroll :angelic:
Nå var streken sterkere igjen. Jeg blir ikke klok på dette, men håper kanskje den i dag tidlig var defekt eller noe.. Det er vel lov å håpe det :rolleyes:

Jeg tester alltid svakere på morgenurin, enn jeg gjør lenger ut på dagen. Jeg tipper du er gravid.

Jeg sier gratulerer❤️den er nok positiv ja❤️
Tråden din fikk meg til å teste og gjett hva, jeg også fikk positiv test. Svak ( men er jo kjempe tidlig ) ble helt satt ut, har 1 års bryllupsdag i morgen, tenkte å vente med å si det til gubben til da, men det var klin umulig så nå går vi her å små smiler❤️
Lykke til videre❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp