Positiv test 6-7 dager DPO?

Anjaaaaaa

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg er helt ny her inne og dette er mitt første innlegg
Det jeg lurte på er: jeg har hatt veldig såre brystvorter og vært litt kvalm de siste dagene, så i går kveld tok jeg en graviditetstest som viste svakt postitivt (CB early). Kan dette stemme? 7 dager DPO?
Legger ved bilde av testen! (Og som sakt er denne tatt på kvelden:)
Bildet er foresten tatt etter en stund, da streken er blitt litt svakere en den var de første minuttene:)
Tusen takk til dere som svarer
 

Vedlegg

  • ACCFD3E0-9C1A-4945-97F7-0FBBCFE0E0E3.jpeg
    ACCFD3E0-9C1A-4945-97F7-0FBBCFE0E0E3.jpeg
    273,3 KB · Visninger: 145
Denne er jo helt klart positiv, gratulerer! :)
Og du, jeg fikk positive tester 7 DPO. ❤️
 
Tusen takk! Håper den er positiv, har sett på den så mange ganger at man nesten blir blind på resultatet [emoji23]
Så gøy! Da kan det jo stemme for meg også!
Tusen takk for svar[emoji177]
 
Denne er desverre kjent for falk positivt resultat... fått det selv :( men krysser alt for at denne er reel og at du er gravid :)
 
Den er positiv! Gratulerer! Kan hende du hadde eggløsning litt tidligere enn du trodde? Evt. at egget festet seg tidlig. :)

Jeg begynte å spy noen dager etter eggløsning (jeg kaster ALDRI opp når jeg ikke er gravid), type uke 2+3 eller noe, men testa ikke positivt før etter uke 4. Begynte å lure på om kroppen spilte meg et puss, at den var innbilt gravid eller noe :p hehe

Men nå er jeg 16 uker.

Så når du sier at du er kvalm og har såre brystvorter og i tillegg får svakt positivt strek tenker jeg at her er det ingen tvil. :D
 
Ja snuppsemammaen tror det! Jeg kjente det festet seg faktisk! Eller jeg tror det var det jeg kjente. Fikk skikkelig kraftige stikkinger, slik at jeg ikke klarte å gå, varte bare noen minutter så var det over(6dager DPO). Kjente ikke dette i forrige graviditet(SA).
Nå skal jeg vente med å teste til etter Mens:)
Tusen takk og takk for svar @snuppsemammaen og lennypenny[emoji177][emoji177][emoji177]
 
Back
Topp