Positiv strimmeltest og negativ digital

Lykkelita1991

Blir kjent med forumet
Fikk svak positiv strimmeltest i går og ny positiv strimmel i dag. Kjøpte Clearblue digital fordi jeg ønsker en skikkelig bekreftelse.. men den viser ikke gravid. Noen andre som har opplevd dette? Må nevnes at jeg kun er 10 dpo. IKM søndag eller mandag.
 
Fikk svak positiv strimmeltest i går og ny positiv strimmel i dag. Kjøpte Clearblue digital fordi jeg ønsker en skikkelig bekreftelse.. men den viser ikke gravid. Noen andre som har opplevd dette? Må nevnes at jeg kun er 10 dpo. IKM søndag eller mandag.
Det kan absolutt være for tidlig med digital. Hvis du har flere strimler, så ta ny på 4 timers urin senere i dag. Og ny strimmel i morgen tidlig. Krysser fingrene! Har du bilde av de positive strimlene?
 
Fikk svak positiv strimmeltest i går og ny positiv strimmel i dag. Kjøpte Clearblue digital fordi jeg ønsker en skikkelig bekreftelse.. men den viser ikke gravid. Noen andre som har opplevd dette? Må nevnes at jeg kun er 10 dpo. IKM søndag eller mandag.

Det kan absolutt være for tidlig ettersom du kun er 10dpo. Jeg ville prøvd å vente et par dager til (vet det er vanskelig) og testet på nytt med digital:) Krysser fingrene for deg!
 
Vis vedlegget 327972 Vis vedlegget 327972 Vis vedlegget 327972 Vis vedlegget 327970
Det kan absolutt være for tidlig med digital. Hvis du har flere strimler, så ta ny på 4 timers urin senere i dag. Og ny strimmel i morgen tidlig. Krysser fingrene! Har du bilde av de positive strimlene?
Takk for svar Legger ved to bilder. Øverste strimmel tatt i går kveld, den i midten er tatt i dag på morgenurin og nederst for en times tid siden på 4timers urin. Det ser jo ut til at det er økende? Den siste testen ble også tatt i går kveld.Vis vedlegget 327972
 

Vedlegg

  • BEBFE418-3358-4187-B51F-8BACF9475447.jpeg
    BEBFE418-3358-4187-B51F-8BACF9475447.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 252
  • 5EDE7264-D63B-439D-935C-937A7815F4AD.jpeg
    5EDE7264-D63B-439D-935C-937A7815F4AD.jpeg
    15,5 KB · Visninger: 233
Vis vedlegget 327972 Vis vedlegget 327972 Vis vedlegget 327972 Vis vedlegget 327970
Takk for svar Legger ved to bilder. Øverste strimmel tatt i går kveld, den i midten er tatt i dag på morgenurin og nederst for en times tid siden på 4timers urin. Det ser jo ut til at det er økende? Den siste testen ble også tatt i går kveld.Vis vedlegget 327972
Jeg ser helt klart strek her, selv om de er begynnende. Jeg tenker at det bare er å fortsette å teste de neste dagene, selv om det gjør "vondt" å vente. Jeg hadde rundt 10-12 dpo sterkere tester på 4 timers enn morgenurin. Vent kanskje 2 dager med digital, men fortsett med strimler. Jeg drister meg til å gratulere deg :D
 
Jeg ser helt klart strek her, selv om de er begynnende. Jeg tenker at det bare er å fortsette å teste de neste dagene, selv om det gjør "vondt" å vente. Jeg hadde rundt 10-12 dpo sterkere tester på 4 timers enn morgenurin. Vent kanskje 2 dager med digital, men fortsett med strimler. Jeg drister meg til å gratulere deg :D
Tusen takk! Regner med at det går veien sånn egentlig. Har kjent mye de siste dagene. Mye likt som forrige svangerskap, men er liksom rart det der med at det lyser gravid på en digital test;)
 
Tusen takk! Regner med at det går veien sånn egentlig. Har kjent mye de siste dagene. Mye likt som forrige svangerskap, men er liksom rart det der med at det lyser gravid på en digital test;)
Ja det skjønner jeg. Og hvis det er noen trøst, så hadde jeg vært like nysgjerrig og ivrig som deg og bare få vite det svart på hvitt.
 
Jeg tror det bare har vært for tidlig for digital å slå ut! Gratulerer ❤️
 
Vis vedlegget 327972 Vis vedlegget 327972 Vis vedlegget 327972 Vis vedlegget 327970
Takk for svar Legger ved to bilder. Øverste strimmel tatt i går kveld, den i midten er tatt i dag på morgenurin og nederst for en times tid siden på 4timers urin. Det ser jo ut til at det er økende? Den siste testen ble også tatt i går kveld.Vis vedlegget 327972

Dette er nok babystrek, ja. Jeg ville slått meg til ro med at det kun var for tidlig med digital :):)
 
Jeg tror det er litt tidlig kanskje?
Ta ny imorra❤️❤️❤️
 
Fikk svak positiv strimmeltest i går og ny positiv strimmel i dag. Kjøpte Clearblue digital fordi jeg ønsker en skikkelig bekreftelse.. men den viser ikke gravid. Noen andre som har opplevd dette? Må nevnes at jeg kun er 10 dpo. IKM søndag eller mandag.

jeg fikk negativ digital på kveld ca 10 dpo, og første positiv vanlig test morgenen etter. Så det kan skje ja :rolleyes:
 
Som å lese om meg selv.
Fikk positiv strimmel igår, og negativ digital.
Positiv strimmel igjen idag, og etter jobb kjøpte jeg digital. Holdt meg fra lunsj til kl 17, nå for 2 timer siden, og den digitale var positiv!
 
Som å lese om meg selv.
Fikk positiv strimmel igår, og negativ digital.
Positiv strimmel igjen idag, og etter jobb kjøpte jeg digital. Holdt meg fra lunsj til kl 17, nå for 2 timer siden, og den digitale var positiv!
Godt å høre at det gjelder flere. Jeg har kun hatt strimmel tilgjengelig i dag og streken er sterkere enn i går. Blir digital til uken. Gratulerer til deg:Heartpink
 
Jeg ser helt klart strek her, selv om de er begynnende. Jeg tenker at det bare er å fortsette å teste de neste dagene, selv om det gjør "vondt" å vente. Jeg hadde rundt 10-12 dpo sterkere tester på 4 timers enn morgenurin. Vent kanskje 2 dager med digital, men fortsett med strimler. Jeg drister meg til å gratulere deg :D
Hvordan tester du på 4 timers urin? Så enkelt som å vente 4 timer mellom toalett besøk? :)
 
Fikk svak positiv strimmeltest i går og ny positiv strimmel i dag. Kjøpte Clearblue digital fordi jeg ønsker en skikkelig bekreftelse.. men den viser ikke gravid. Noen andre som har opplevd dette? Må nevnes at jeg kun er 10 dpo. IKM søndag eller mandag.
Akkurat dette skjer med meg nå!! Hvordan gikk testing fremover? Fått samme strek som deg på DPO 10 og neg CB digital. Ikke tatt digital i dag, men strimmel er kanskje biiittelitt sterkere i dag.... :-/ Blir sprø!! Haha
 
Back
Topp