Positiv sant?

Milly83

Elsker forumet
En venninne av meg tok en test som ser slik ut ( se bildet) idag. Det er 3 dager til mensen er ventet, hva sier dere? Den er positiv sant? Kan vel ikke være så sterk strek om det dreier seg om kjemisk graviditet?
 

Vedlegg

  • received_10154758579575700.jpeg
    received_10154758579575700.jpeg
    26,4 KB · Visninger: 132
Positiv.
 
Jeg vil si den er veldig positiv [emoji4] [emoji122]
 
Sånn så min ut på ikm! Kun gått Oppover etter det så den Er positiv
 
Selv en svak positiv på den testen skal regnes som ett klart og tydelig ja.
 
Positiv! Så gøy at dere begge er gravide samtidig! Krysser fingrene for at alt går bra med både deg og henne så dere kan dra på trilletur sammen [emoji7]
Sist gang var jeg gravid samtidig som tanta mi, de ble født med 3 dagers mellomrom, kjempegøy å ha noen nært med barn som er like gamle [emoji1]
 
Positiv! Så gøy at dere begge er gravide samtidig! Krysser fingrene for at alt går bra med både deg og henne så dere kan dra på trilletur sammen [emoji7]
Sist gang var jeg gravid samtidig som tanta mi, de ble født med 3 dagers mellomrom, kjempegøy å ha noen nært med barn som er like gamle [emoji1]
Ja sant! Og ganske spesielt er det også, for vi traff hverandre her inne på BV for 9 år siden da vi skulle ha guttene våre. Og vi har holdt kontakten siden. Jeg bor i Bergen og hun på Østlandet. Jeg fortalte om min graviditet igår og da ville hun og teste også var den jammen positiv også! Sprøtt spør du meg
 
Ja sant! Og ganske spesielt er det også, for vi traff hverandre her inne på BV for 9 år siden da vi skulle ha guttene våre. Og vi har holdt kontakten siden. Jeg bor i Bergen og hun på Østlandet. Jeg fortalte om min graviditet igår og da ville hun og teste også var den jammen positiv også! Sprøtt spør du meg
Det er så gøy med slike tilfeldigheter [emoji173]
 
Back
Topp