Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mannen skulle levere tisseprøve etter at han hadde hatt "utløsning". Da han leverte den så hun på den og sa at det nok ikke var noen sædceller i den Hun skulle likevel kjøre den gjennom maskinen.. Etter noen dager fikk vi beskjed om at det faktisk var sædceller der!!!!!!!!!! Sååå glad for at det er håp kjenner jeg! Så siden den prøven ikke var fersk da hun kjørte den var det ikke noe liv i dem, men han skal nå gjøre det på nytt til uken... sååå spent! Håper det da er liv i leiren. Om ikke kan de vel hente ut fra bitestikkelen tror jeg. Nå vet vi jo at han hvertfall produserer noen.
Ja nå er det bare å krysse fingrene!! Lurer bare på om det skjer noe om de finner noe... For i teorien sa de vi ikke fikk komme til før i februar, så ble veldig overrasket da mannen ble innkalt nå
Sååå utrolig glad!! Den siste prøven mannen tok viste at det var liv i leiren!! Nå er jeg bare spent på hvordan de har tenkt å hjelpe oss, og om jeg må på hormoner eller ikke.