Positiv grav.test?

Jo jeg tror faktisk det! Den 12. Juni har du skrevet at du nettopp har funnet ut at du er gravid og er noen uker på vei. Det henger ikke på greip med det du skriver her.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Ok, veldig leit at du tror det. Det var ikke helt sant at jeg har funnet ut at jeg er gravid, jeg skrev det fordi jeg syns det ble rart å stille det spørsmålet uten vite med sikkerhet at jeg var gravid. Lurte på det uansett, og jeg tenkte ikke at det gjorde noe, siden spørsmålet var rettet mot jordmødrene. Det var sikkert litt dumt.

Ok, veldig leit at du tror det. Det var ikke helt sant at jeg har funnet ut at jeg er gravid, jeg skrev det fordi jeg syns det ble rart å stille det spørsmålet uten vite med sikkerhet at jeg var gravid. Lurte på det uansett, og jeg tenkte ikke at det gjorde noe, siden spørsmålet var rettet mot jordmødrene. Det var sikkert litt dumt.

Aner ikke hva troll er i forum verden, men forstår at det ikke er noe positivt.
Ville bare ønske deg lykke til og er spent på hva resultatet ditt i morgen blir :)

Det er visst noen som dikter opp en historie om seg selv og later som at de er noen de ikke er. Stiller spørsmål som ikke er reelle, og forteller ting om seg selv som ikke er sant, litt for å plage andre ettersom jeg har skjønt. Det var en tråd her inne som forklarte troll ganske godt for et par dager siden, sjekk ut den. Jeg hadde ikke hørt om det før jeg leste den tråden, overrasket meg at noen bruker tiden sin slik.

Harregud er det mulikt????!!! Ja tydeligvis.... Hmm eg finne kje den tråden..:P Men ska lete litt te :)

Hehe, det er vel ikke noe bedre sted å legge ut trolltråden enn her:)

Jeg tok en ny, digital test idag og der var det virkelig ingen nåde: ikke gravid. Da kan det vel ikke bli tydeligere. Jeg håpet i det lengste at dere hadde rett og at den andre testen var defekt.

På tross av testen idag ga jeg ikke opp håpet for det - utrolig hvor lenge man kan klamre seg til et håp når man ønsker seg noe sterkt. Jeg er fortsatt litt tidlig ute med testingen, så en ny test var kjøpt inn allerede. Helt til jeg begynte å blø også idag - da skjønte til og med jeg at siste tog var gått. Utrolig kjip følelse.

Så lykke til februar-mødre! Jeg går nå inn for få et vårbarn:)

Lykke til :)

Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Lykke til med prøvingen :)

Termin 16.02.14

Lykke til videre Maja :)

Termin 20.02.2014

Back
Topp