Positiv g.test på kvelden og negativ g.test morgenen etter

SN94

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Hei

jeg prøver å bli gravid , og har prøvd i 1 år. Har uregelmessige sykluser. Tar eggløsningstester både digitale og strimler, de har slått ut positivt i 14 dager nå. Tok derfor en g.test torsdag 28.mai på kvelden som slo ut positivt. Det var 2 streker men den ene var selvsagt svak og tynn. Har kjent smerter i venstre eggstokk på onsdag som var ganske kraftigere og varte 1 time Jeg tenkte at mensen kom. Men har ikke blødd noe. Idag morges 29.mai hadde jeg negativ graviditetstest, og skjønner ingenting nå. Kan jeg fremdeles være gravid men at jeg har testet for tidlig. Eller har jeg hatt en kjemisk graviditet? Har noen erfaringer med dette og opplevd lignende der de faktisk har vært gravide? Jeg tenkte å ta ny g.test om 2-3 dager.

Hei

jeg prøver å bli gravid , og har prøvd i 1 år. Har uregelmessige sykluser. Tar eggløsningstester både digitale og strimler, de har slått ut positivt i 14 dager nå. Tok derfor en g.test torsdag 28.mai på kvelden som slo ut positivt. Det var 2 streker men den ene var selvsagt svak og tynn. Har kjent smerter i venstre eggstokk på onsdag som var ganske kraftigere og varte 1 time Jeg tenkte at mensen kom. Men har ikke blødd noe. Idag morges 29.mai hadde jeg negativ graviditetstest, og skjønner ingenting nå. Kan jeg fremdeles være gravid men at jeg har testet for tidlig. Eller har jeg hatt en kjemisk graviditet? Har noen erfaringer med dette og opplevd lignende der de faktisk har vært gravide? Jeg tenkte å ta ny g.test om 2-3 dager.
Du er mest sannsynlig gravid ja. Om det ender med å miste vet man jo ikke før blodet kommer, men da hadde du visst det til nå

Hei

Jeg fikk veldig svak positive strimmeltester ene dagen for så negative dagen etter. Testet igjen med et annet merke og fikk svak positiv. Var gravid:) Råder deg til å teste om noen dager :)

Jeg fikk veldig svak positive strimmeltester ene dagen for så negative dagen etter. Testet igjen med et annet merke og fikk svak positiv. Var gravid:) Råder deg til å teste om noen dager :)

Ok, så kjekt å høre! Håper det stemmer for meg også. Husker du hvor tidlig du begynte å teste?

Ok, så kjekt å høre! Håper det stemmer for meg også. Husker du hvor tidlig du begynte å teste?
Jeg begynte å teste 14 dpo, altså dagen da mensen uteble og fikk svak positiv, dagen etter negativ. Ventet på mensen men ingenting skjedde. Tok ny test 6 dager over ikm (rfsu test) den var svakt positiv. 10 dager over ikm fikk jeg to like sterke streker på ny rfsu test:)
Ble satt tilbake tilsvarende på ordinær ultralyd men lille er 1,5 år nå.

Jeg begynte å teste 14 dpo, altså dagen da mensen uteble og fikk svak positiv, dagen etter negativ. Ventet på mensen men ingenting skjedde. Tok ny test 6 dager over ikm (rfsu test) den var svakt positiv. 10 dager over ikm fikk jeg to like sterke streker på ny rfsu test:)
Ble satt tilbake tilsvarende på ordinær ultralyd men lille er 1,5 år nå.

glad for å høre dette har et lite håp om at det samme kan skje med meg også men aner ikke når ikm er, så får bare teste hver 2-3 dag framover å se!

Ikke helt det samme men når jeg ble gravid så viste test på kvelden gravid 2-3 mens på morgenen etter viste den gravid 1-2. Når den viste gravid 3+ viste den det på kvelden mens neste morgen viste 2-3.
Ville testet igjen :)

Hvordan tolker dere denne testen? Er den positiv elller er det en skygge bare? Tatt torsdagskveld..

Vedlegg

• 20FF42AA-58A6-4BE1-B7AA-22C247AB9414.jpeg
    20FF42AA-58A6-4BE1-B7AA-22C247AB9414.jpeg
    14,2 KB · Visninger: 283
Hvordan tolker dere denne testen? Er den positiv elller er det en skygge bare? Tatt torsdagskveld..

Den er positiv. Skygger er streker som knapt vises, og hvor man ikke kan se noe særlig til farge. Det der er en sterk strek.

Så rart! Fikk negativ test ikveld. Regner med det var kjemisk da:( så kjedelig! Hadde troen på at jeg kanskje var gravid Denne måneden....

Nei. Har ikke andre merker hjemme. Kan evt kjøpe en annen graviditetstest imorgen. Så rart, hadde fullt utslag på eltest, fremdeles.
Hmm... Ja, det var merkelig. Jeg hadde troen jeg. Oppdater om du tester igjen da:)

Har du fått testet igjen?

Back
Topp