Positiv eller negativ?

Mulig det blei ein streifer, men når ein må redigere bildene 13dpo for å sjå strek er det mest sannsynlig skygge. Sjeldent ein ser så svak strek 13dpo og det går bra. Men fremdeles håp uansett då ❤️ har sett det skje mot alle odds, ganske nylig og faktisk :happy:
Jeg vet at ting kan være litt annerledes når man går gjennom ivf kontra når man blir gravid naturlig, men jeg og tror kanskje det ikke går veien

Tok en test 3 timer senere som jeg syns var sterker igjen, men vet ikke. Den nederste.

Vedlegg

• IMG_4670.jpeg
    IMG_4670.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 103
Jeg vet at ting kan være litt annerledes når man går gjennom ivf kontra når man blir gravid naturlig, men jeg og tror kanskje det ikke går veien
Ja, det er ein større sjanse for at egget fester seg seinere enn ved naturlig befrukting, blir spennende å sjå om det utvikler seg videre ❤️ tar du støttemedisiner?

Husk at et egg som forsøker å feste seg eller en kjemisk graviditet er veldig mye bedre odds for å bli gravid senere enn helt negative tester :)
Åå? Det har jeg aldri hørt før, men håper vi får et barn ut av noen av embryoene våre :Heartpink Vi har fortsatt 3 til på frys, men hadde jo håpet at dette skulle sitte så vi hadde de andre til søskenforsøk

Åå? Det har jeg aldri hørt før, men håper vi får et barn ut av noen av embryoene våre :Heartpink Vi har fortsatt 3 til på frys, men hadde jo håpet at dette skulle sitte så vi hadde de andre til søskenforsøk
Ja det gir bedre odds. Selv om 13 dpo er sannsynligvis for sent å få en positiv test og det er en normal graviditet så sier det en del om eggkvalitet og forhold i livmoren at det har forsøkt å feste seg :)

Har hørt at ved ivf så kan det feste seg senere enn ved en vanlig befruktning
Ved naturlig graviditet vet man ikke helt når egget fester seg fordi man aldri er helt sikker på eggløsning og hvor lang tid embryo bruker på å utvikle seg til blastocyst. Ved IVF har man kontroll over denne prosessen og forskning rundt hcg nivå - (som henger sammen med når implantasjon skjer) og vellykkede graviditeter er veldig tydelig. At fryseegg kan feste seg senere har lenge vært en myte i IVF verden, men det fanges dessverre ikke opp i forskningen. Når det er sagt så er jo forskning alltid på gruppenivå så det finnes jo alltid unntak :)

Hvordan går det med deg?
Enda så tydelige strekene var så var det nok skygge. Men jeg har fortsatt ikke fått mensen, og tror kanskje jeg hadde eggløsningsslim tidlig på fredag. Så jeg lever i håpet både om sterkere tester og at det skjer noe snart. Den neste uken blir spennende mtp eggløsning. Vi var heldige med aksjer 2 dager før og dagen etter dette. Så jeg håper :Heartred :happy:

Back
Topp