Positiv eller negativ?

Blir altså så mye klokere av å snakke med dere her:Heartred
Det er jo mye hyggeligere å dele dette med noen :shy: Jeg har ei venninne som vet vi prøver, fordi de også gjør det. Det er ti uker mellom de eldste barna våre og to uker mellom de yngste, så det er så spennende å se om det klaffer for oss ca. på likt igjen :nailbiting: Utenom henne (og mannen hennes) er det ingen andre som vet at vi prøver, så jeg er glad det finnes forum og et fellesskap hvor man kan lufte hodet og tanker, få innspill og støtte :love7 og ikke minst å dele erfaringer og kunnskap og denslags også! :happy:

Det er jo mye hyggeligere å dele dette med noen :shy: Jeg har ei venninne som vet vi prøver, fordi de også gjør det. Det er ti uker mellom de eldste barna våre og to uker mellom de yngste, så det er så spennende å se om det klaffer for oss ca. på likt igjen :nailbiting: Utenom henne (og mannen hennes) er det ingen andre som vet at vi prøver, så jeg er glad det finnes forum og et fellesskap hvor man kan lufte hodet og tanker, få innspill og støtte :love7 og ikke minst å dele erfaringer og kunnskap og denslags også! :happy:
Håper det klaffer for dere begge denne gangen og :cheers

Kjenner meg veldig igjen, er ikke så mange som vet at vi prøver så det er godt å ha noen her inne :Heartred

Endelig skjer det ting! Fortsett å teste, jeg hadde lang topp med tre dager med positive tester i strekk, men peak på dag 2, ergo EL dag 3. Har du kort topp er EL i morgen. Dette blir spennende! :happy093
Jeg har en høyere test nå, hva skjer med EL testen dersom den holder seg høy lenge? Er det først EL når den synker? Må bare spørre tilfelle så jeg er på den sikre siden :dance011

Vedlegg

• IMG_8458.png
    IMG_8458.png
    1,3 MB · Visninger: 25
  • IMG_8459.png
    IMG_8459.png
    1 MB · Visninger: 27
Jeg har en høyere test nå, hva skjer med EL testen dersom den holder seg høy lenge? Er det først EL når den synker? Må bare spørre tilfelle så jeg er på den sikre siden :dance011
Se der ja, så gøy! :woot: Fortsett å logge i Premom, jeg har god erfaring med at appen viser deg hvilken dag EL ble etter at testene er på vei ned igjen. EL kommer dagen etter peak. Om du har høyERE tester i morgen er EL søndag, hvis de høyeste er nå er det fortsatt EL i morgen. Å legge aksjer nå er det viktigste du gjør :angelic:

Da skal det jobbf
Se der ja, så gøy! :woot: Fortsett å logge i Premom, jeg har god erfaring med at appen viser deg hvilken dag EL ble etter at testene er på vei ned igjen. EL kommer dagen etter peak. Om du har høyERE tester i morgen er EL søndag, hvis de høyeste er nå er det fortsatt EL i morgen. Å legge aksjer nå er det viktigste du gjør :angelic:
Takk:Heartredda skal det jobbes på nå:taunt005

Du har EL i morgen og er 1 DPO på søndag. Man får el 12-24 timer etter positiv test. Jeg får det alltid dagen etter. Sist hadde jeg positiv test 13:45 og fikk EL dagen etter kl 8, våkna med EL smerter
Ser ikke ut til at EL er i dag likevel :hilarious:
Ser at flere som legger ut peaker på rett over 1, er det vanlig at den kan bli så høy som min er i dag?

Vedlegg

• IMG_8463.jpeg
    IMG_8463.jpeg
    292 KB · Visninger: 21
Ser at flere som legger ut peaker på rett over 1, er det vanlig at den kan bli så høy som min er i dag?
jeg er veldig ny i gamet, så tenker den er i fag i hvertfall i morgen :smiley-bounce012

Premom kommer til å logge EL som søndag for deg når den har hittil registrerte høyeste måling i dag :happy: Angående peaken er det individuelt hvor sterke testene kan bli. Legger ved mine sterkeste tester fra feb2020.

IMG_6204.png

Min peak denne gang var på 2,18 :happy:

Oi se her ja! Tenker jeg da riktig om at du hadde EL på CD14? :happy:
Ja, det stemmer, EL 28/2 og da var jeg altså 1 dpo på skuddårsdagen 29/2. Det stemmer også overens med at jeg fikk positiv graviditetstest på kvinnedagen, 8/3, 9DPO :love7 Han er snart 4 år nå :love017

Back
Topp