Positiv eller negativ?

Vickar

Glad i forumet
Sommerspirene 2025
Hei!

Nå håper jeg noen kan hjelpe meg.. Jeg har ikke så mye erfaring med EL tester, og har kun testet nå denne syklusen etter MA i august.

TR kom 4/9 og jeg har normalt sett 28 dagers syklus. Jeg bruker smile reader sine tester og i går kom de opp som peak i SmileReader appen, men testene ble registrert som lave i Premom appen. Jeg har brukt Premom hele veien men begynte med SmileReader appen i tillegg etter at jeg fikk de testene.

Legger ved bilder her og lurer på om noen har opplevd det samme? Synes bildene i SmileReader blir dårligere enn i Premom appen.

Er det riktig å anta at jeg hadde positiv EL test i går og at EL er i dag? Er på CD 19 i dag.

Det er noen dager jeg la inn færre tester i SmileReader appen da jeg var tom for disse testene og man kun kan legge inn tester fra SmileReader i den appen.

Vedlegg

• IMG_8410.png
    IMG_8410.png
    1,3 MB · Visninger: 74
  • IMG_8411.png
    IMG_8411.png
    1 MB · Visninger: 75
Jeg ser at når jeg skriver «smile reader» så blir første delen av ordet en emoji - får ikke endret dette :laughing002

Hmmm, jeg syns egentlig ikke det ser ut som du har hatt el ennå? :bag: Har du hatt noen andre tegn til eggløsning?

Hvordan bruker eggløsningstestene dine å være ellers? Hadde dette vært mine tester hadde ikke eggløsningen vært enda, men skjønner at ikke alle får veldig positive.. Har du fart noen andre symptomer? Slim, smerter?

Hmmm, jeg syns egentlig ikke det ser ut som du har hatt el ennå? :bag: Har du hatt noen andre tegn til eggløsning?
Bei det er det jeg tenker og :( jeg har heller aldri testet en hel syklus før så da har jeg heller ikke noe utgangspunkt. Jeg har heller ikke fulgt særlig med på EL symptomer da jeg er by innenfor dette feltet. På søndag hadde jeg stikkende smerter i venstre eggstokk som også fortsatte utover mandagen. Tirsdag og onsdag hadde jeg lette murringer samt eggehvitelignende utflod som kunne strekkes på. I skrivende stund har jeg fremdeles lette murringer men som du ser så har testene gått ned fra i går..

Blir så forvirret av dette:arghh:

Hvordan bruker eggløsningstestene dine å være ellers? Hadde dette vært mine tester hadde ikke eggløsningen vært enda, men skjønner at ikke alle får veldig positive.. Har du fart noen andre symptomer? Slim, smerter?
det er nettopp det jeg ikke vet ettersom jeg ikke har testet før, så jeg aner ikke om dette er en sterk strek til meg å være eller ikke..

Jeg hadde stikninger i venstre eggstokk søndag og mandag, murringer og EL slim tirsdag og onsdag - og jeg har fremdeles murringer nå.

Er så innmari vanskelig å vite når vi eventuelt skal legge inn aksjer her:laughing002

Vil det si at noen kan ha EL med svakere tester?

Du må nesten bare fortsette og teste fremover nå, ut fra tegnende høres det jo ut som at kroppen jobber med et egg :)

Noen får ikke helt positive, ei jeg fulgte en annen plass ble gravid sånn :knegg: Men om du er en av den du ikke godt å si før du har litt datagrunnlag :knegg:
Aha! da skjønner jeg. Ei annen jeg kjenner hadde det samme som meg, men hun er også fersk i dette så har heller ikke noe grunnlag å gå ut ifra.

Nå høres jeg kanskje litt tom ut men: EL smerter/slim etc, kommer dette før en EL eller mens man har det? Jeg er 31 år og har aldri fulgt med på kroppen - noe jeg angrer sårt på nå :nailbiting:

Aha! da skjønner jeg. Ei annen jeg kjenner hadde det samme som meg, men hun er også fersk i dette så har heller ikke noe grunnlag å gå ut ifra.

Nå høres jeg kanskje litt tom ut men: EL smerter/slim etc, kommer dette før en EL eller mens man har det? Jeg er 31 år og har aldri fulgt med på kroppen - noe jeg angrer sårt på nå :nailbiting:
Du har EL slim i 5-6 dager før EL, så kommer det masse på selve dag. EL smerter har man som oftest samme dag, og du kan ha noen smerter i dagene etter.

Du har EL slim i 5-6 dager før EL, så kommer det masse på selve dag. EL smerter har man som oftest samme dag, og du kan ha noen smerter i dagene etter.
Okay da skjønner jeg. Jeg hadde bare EL slim den ene dagen som jeg vet om, har ikke sjekket i dag men vet at jeg ikke hadde det dagene før. hadde stikninger i eggstokken i to dager deretter murringer som jeg enda har så det virker som det er litt motsatt hos meg :nailbiting:

Okay da skjønner jeg. Jeg hadde bare EL slim den ene dagen som jeg vet om, har ikke sjekket i dag men vet at jeg ikke hadde det dagene før. hadde stikninger i eggstokken i to dager deretter murringer som jeg enda har så det virker som det er litt motsatt hos meg :nailbiting:
Er ikke alltid det kommer ut, du kan jo også kjenne på livmortappen, da vil du også merke at du har El slim oppi der. livmortappen er åpen i dager før EL og lukker seg 1-2 dager etter EL :) det er en fin måtte å finne syklusen på. Syklusen kan også være litt ustabil etter en sa/ma

Er ikke alltid det kommer ut, du kan jo også kjenne på livmortappen, da vil du også merke at du har El slim oppi der. livmortappen er åpen i dager før EL og lukker seg 1-2 dager etter EL :) det er en fin måtte å finne syklusen på. Syklusen kan også være litt ustabil etter en sa/ma
Hvordan kjenner jeg om den er åpen/ikke åpen?
Kjente oppi der i går og det kjennes som det er slim der enda

Hvordan kjenner jeg om den er åpen/ikke åpen?
Kjente oppi der i går og det kjennes som det er slim der enda
Nå du kjenner på den, så kan du neste på finger tuppen inn, når den er lukket så kjenner du at det ikke er no åpning. Hehe, beste er å kjenner etter, du merker forskjell med en gang :)

Nå du kjenner på den, så kan du neste på finger tuppen inn, når den er lukket så kjenner du at det ikke er no åpning. Hehe, beste er å kjenner etter, du merker forskjell med en gang :)
Det skal jeg teste ut - tusen takk for svar og hjelp :Heartred tror jeg går ut ifra at EL var i går mtp at det var da de var sterkest men fortsetter å teste tilfelle:happy:

Det skal jeg teste ut - tusen takk for svar og hjelp :Heartred tror jeg går ut ifra at EL var i går mtp at det var da de var sterkest men fortsetter å teste tilfelle:happy:
Bare hyggelig :Heartredbare fortsett å teste bare sånn i tilfelle den ikke har vært, blir de svakere så vet du 100% sikkert at den var

Bare hyggelig :Heartredbare fortsett å teste bare sånn i tilfelle den ikke har vært, blir de svakere så vet du 100% sikkert at den var
Det skal jeg så absolutt gjøre! Også må jeg bare rose forumene her - får så mye støtte og hjelp. Takk for at du tok deg tiden :Heartred

Back
Topp