Positiv El-test i dag :D

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet
På morgen idag lyste det to sterke streker mot meg, så nå håper jeg bare at rumpetrolla og egget treffes

Noen andre som har fått positiv el-test enda? :-)
 
Ja! Hadde positiv EL-test på lørdag!! Håpe-håpe-håpe!!!
 
Så gøy =)) Da er det vel bare å kose seg litt til =P
Jeg hadde to streker på onsdag og smil på torsdag.....
 
Så gøy :-) Lurer på hvordan du vet at den er positiv? Jeg tok en test i forrige uke, den viste 2 streker, men teststreken var ikke like sterk som kontrollstreken, men allikevel godt synlig. Da jeg tok en ny igår, var det såvidt en strek ved siden av kontrollstreken, men denne var veldig svak. Betyr det da at jeg hadde eggløsning sist uke? Eller har jeg enda ikke hatt EL? I brosjyren står det at teststreken skal være like sterk som kontrollstreken, den har ikke vært det til nå. Blir litt usikker på svaret rett og slett. Var det veldig tydelig på din test? Håper dette var forståelsesfullt ;-P Er bare LITT forvirra ;-)
 
Det høres ut som du allerede har hatt EL.. Er ikkje alltid streken blir like tydelig som kontrollstreken..
 
Jeg har tatt tester morgen og kveld den siste uka, alle testene først var bare svak positivt (som ifølge bruksanvisninga er negativ) igår morres ble den ganske sterk positiv, test streken var nesten like sterk som kontrollstrek, idag har den vært sterkere enn kontrollstrek. så har vel EL imorgen eller no vil jeg tro siden den viser 24-48timer før.
Tar du hver dag? Kan høres ut som om du hadde EL forrige uke :-)
 
nesten positiv mandag og heelt positiv i går. Så nå regner jeg med det er full kamp om å komme inn i egget inni der ;) (håper i hvertfall)
 
Håper det er en som kommer seg inn :D noen som vet hvor lang tid det tar fra utløsning til svømmeren treffer egget? eller er i eggstokken ?
 


Des09Spire12/13 skrev:
Jeg har tatt tester morgen og kveld den siste uka, alle testene først var bare svak positivt (som ifølge bruksanvisninga er negativ) igår morres ble den ganske sterk positiv, test streken var nesten like sterk som kontrollstrek, idag har den vært sterkere enn kontrollstrek. så har vel EL imorgen eller no vil jeg tro siden den viser 24-48timer før.
Tar du hver dag? Kan høres ut som om du hadde EL forrige uke :-)



Hmm, da blir jeg litt usikker.. Har ikke vært så flittig å ta tester hver dag. Jeg har en veldig ujevn syklus som variere på opptil 10 dager, derfor aner jeg aldri når jeg har eggløsning, og heller ikke når jeg helst bør teste. Vi hadde egentlig bestemt oss for å vente litt med prøving da jeg studerer, men nå ser det ut til at jeg kanskje hadde EL når jeg ikke forventet det, og da kan jo ting ha skjedd :-) Fortsetter å teste litt fremover, og hvis det ikke slår ut positivt på EL, blir det nok en graviditetstest her neste helg ;-) Da er det bare å vente i spenning! Skulle jeg nå være gravid, blir jeg veldig glad - selv om det ikke var det beste tidspunktet :-) Takk for svar forresten, og masse lykke til med prøving og testing :-)
 


Des09Spire12/13 skrev:
Håper det er en som kommer seg inn :D noen som vet hvor lang tid det tar fra utløsning til svømmeren treffer egget? eller er i eggstokken ?



Her har det ikke vært noe kos siden dagen før el og nå er mannen reist ut på jobb, så jeg satser på at de var på plass og ventet når egget kom/kommer. De kan jo leve opp til 4 døgn så. (Har sånn sett lite tro på at det klaffer denne mnd, men gjelder å være optimist )

Her er hentet fra uke til uke her på BV:

Selve unnfangelsen tar omtrent ett døgn. Av de rundt 300 millioner sædcellene den kommende faren leverer, når bare omtrent 250 av dem egget. Og bare én av disse kan befrukte det. Det er en 18 cm lang svømmetur opp til egget, og selv om kvinnens kropp hjelper til med strømninger opp mot egget, kan turen ta over en time.

 
Da er det bare og hoppe i høyet he he.. Jeg venter positiv e-test på lørdag
 
homper og domper her =) er rundt EL nå... viss det ikke klaffer denne gangen, skal jeg til innkjøp av el tester =)
 
Fortsatt ingen eggløsning Skulle egl hatt den igår, men gikk 4 dager over tia denne gangen, dvs 32 dager og ikke 28 sånn som vanlig. Så da blir den vel minst noen dager forsinket? På dag 15 nå. Så venter i spenning
 


mammatil2prinsesser skrev:
Fortsatt ingen eggløsning Skulle egl hatt den igår, men gikk 4 dager over tia denne gangen, dvs 32 dager og ikke 28 sånn som vanlig. Så da blir den vel minst noen dager forsinket? På dag 15 nå. Så venter i spenning


I kveld tenker jeg, eller i morgen =)) Du bruker ELtester? CB sine, eller fra billige-tester?
Stavene mine fra billige-tester slo ut en dag før CB kom med smil....
 


Frk.L skrev:


mammatil2prinsesser skrev:
Fortsatt ingen eggløsning Skulle egl hatt den igår, men gikk 4 dager over tia denne gangen, dvs 32 dager og ikke 28 sånn som vanlig. Så da blir den vel minst noen dager forsinket? På dag 15 nå. Så venter i spenning


I kveld tenker jeg, eller i morgen =)) Du bruker ELtester? CB sine, eller fra billige-tester?
Stavene mine fra billige-tester slo ut en dag før CB kom med smil....

Bruker de fra billige-tester som skal slå ut før EL, men har el-smerter, og de kommer som regel 1-2 dager før el og varer noen dager? Rart det der. Før trodde jeg at jeg fikk el-smerter da jeg hadde selve el, men fikk litt av et sjokk da jeg testet med e-test fra billige-tester, for testen slo ut en dag etter jeg begynte og få el-smerter! Håper du skjønte noe av det og at de ikke blei for rotete. Så regner med jeg har EL om 2 dager!

 


mammatil2prinsesser skrev:


Frk.L skrev:


mammatil2prinsesser skrev:
Fortsatt ingen eggløsning Skulle egl hatt den igår, men gikk 4 dager over tia denne gangen, dvs 32 dager og ikke 28 sånn som vanlig. Så da blir den vel minst noen dager forsinket? På dag 15 nå. Så venter i spenning


I kveld tenker jeg, eller i morgen =)) Du bruker ELtester? CB sine, eller fra billige-tester?
Stavene mine fra billige-tester slo ut en dag før CB kom med smil....

Bruker de fra billige-tester som skal slå ut før EL, men har el-smerter, og de kommer som regel 1-2 dager før el og varer noen dager? Rart det der. Før trodde jeg at jeg fikk el-smerter da jeg hadde selve el, men fikk litt av et sjokk da jeg testet med e-test fra billige-tester, for testen slo ut en dag etter jeg begynte og få el-smerter! Håper du skjønte noe av det og at de ikke blei for rotete. Så regner med jeg har EL om 2 dager!



Så du har fått pos ELtest nå? Da er det bare å hoppe i høyet da =D 
 
Jaaaaaaaaaaaah, hompa i natt og vi*lol*
 
Back
Topp