mammatilmirakel
Glad i forumet
Disse testene er fra syklusdag 9, 10 og 11. Den siste (tatt i dag) ser positiv ut, sant?
Det betyr at jeg har eggløsning 4 dager etter at jeg var ferdig med mensen. Kan det stemme da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns den ser positiv ut ja
Egget slipper 0-48 timer etter positiv test, og mye mulig du har positiv i morgen og
Hvor lange sykluser pleier du å ha? Vanlig lutealfase (fra EL til mens) er vel 11-16 dager.
Er nok ikke veldig uvanlig å få EL på dag 11/12, som det da ser ut som du får
Hmm, okei kanskje ikke så uvanlig da. Synes bare det kom så brått på. Har ikke testet etter eggløsning på veldig lenge, så kanskje ikke så rart det ikke har klaffet for oss da vi har hatt sex på helt feil dager
Har en stabil syklus på 26 dager
Med en syklus på 26 dager er det ikke uvanlig at el kommer på dag 11/12Hmm, okei kanskje ikke så uvanlig da. Synes bare det kom så brått på. Har ikke testet etter eggløsning på veldig lenge, så kanskje ikke så rart det ikke har klaffet for oss da vi har hatt sex på helt feil dager
Har en stabil syklus på 26 dager
Husk at det er bare noen % sjans for å bli gravid selv om dere treffer perfekt
Positiv el test er mulig etter 4-5 dager, hadde rundt det selv, kanskje litt lenger, da jeg ble gravid
Pp2, men mistaJa, det vet jeg vi er i pp 9, så er fullt klar over at det kanskje ikke skjer noe denne gangen heller. Prøver bare å holde humøret oppe for min egen del
Etter hvor mange pp ble du gravid?
Pp2, men mista