Positiv el test 4 dager etter mens?

mammatilmirakel

Glad i forumet
ImageUploadedByBV Forum1414939812.389173.jpg

Disse testene er fra syklusdag 9, 10 og 11. Den siste (tatt i dag) ser positiv ut, sant?

Det betyr at jeg har eggløsning 4 dager etter at jeg var ferdig med mensen. Kan det stemme da?

Syns den ser positiv ut ja :)
Egget slipper 0-48 timer etter positiv test, og mye mulig du har positiv i morgen og ;)
Hvor lange sykluser pleier du å ha? Vanlig lutealfase (fra EL til mens) er vel 11-16 dager.
Er nok ikke veldig uvanlig å få EL på dag 11/12, som det da ser ut som du får ;)

Syns den ser positiv ut ja :)
Egget slipper 0-48 timer etter positiv test, og mye mulig du har positiv i morgen og ;)
Hvor lange sykluser pleier du å ha? Vanlig lutealfase (fra EL til mens) er vel 11-16 dager.
Er nok ikke veldig uvanlig å få EL på dag 11/12, som det da ser ut som du får ;)

Hmm, okei :) kanskje ikke så uvanlig da. Synes bare det kom så brått på. Har ikke testet etter eggløsning på veldig lenge, så kanskje ikke så rart det ikke har klaffet for oss da vi har hatt sex på helt feil dager :p

Har en stabil syklus på 26 dager :)

Hmm, okei :) kanskje ikke så uvanlig da. Synes bare det kom så brått på. Har ikke testet etter eggløsning på veldig lenge, så kanskje ikke så rart det ikke har klaffet for oss da vi har hatt sex på helt feil dager :p

Kan nok stemme da vil jeg tro. Har nok humpet på feil dager tidligere jeg og.hadde sykluser på 35 dager..

Dere får humpe ivei litt tidligere fremover om det ikke klaffer nå.

Happy humping ;)

Med en syklus på 26 dager er det ikke uvanlig at el kommer på dag 11/12 ;)

ImageUploadedByBV Forum1415029472.961001.jpg

Dagens test nederst :) enda litt sterkere i dag. Og jeg pøser på med vitaminer på både meg og mannen + at jeg tar en god dose solvipect ;) klaffer det ikke nå, så gjør det aldri det!! :p

Husk at det er bare noen % sjans for å bli gravid selv om dere treffer perfekt :)
Positiv el test er mulig etter 4-5 dager, hadde rundt det selv, kanskje litt lenger, da jeg ble gravid

Husk at det er bare noen % sjans for å bli gravid selv om dere treffer perfekt :)
Positiv el test er mulig etter 4-5 dager, hadde rundt det selv, kanskje litt lenger, da jeg ble gravid

Ja, det vet jeg :) vi er i pp 9, så er fullt klar over at det kanskje ikke skjer noe denne gangen heller. Prøver bare å holde humøret oppe for min egen del :)

Etter hvor mange pp ble du gravid?

Ja, det vet jeg :) vi er i pp 9, så er fullt klar over at det kanskje ikke skjer noe denne gangen heller. Prøver bare å holde humøret oppe for min egen del :)

Etter hvor mange pp ble du gravid?
Pp2, men mista

Back
Topp