Positiv el test 11/4 og 22/4

ML85

Forelsket i forumet
Hei dere!

Etter en sa i ferbruar er vi nå i gang igjen.
Mens kom 31/3, og testet positiv el strimmel den 11/4. Noe som høres normalt ut? Tok en på ny 15/4-neg.
Av en eller annen grunn tok jeg en i dag også(?) Og den var positiv. Hva skjer tro? og hvor pålitelige er disse billig strimlene?

Tenker det er altfor tidlig med g-test og drøyer med det. Føler jo det er noe som skjer i mageregionen, men det kan jo også være ønskesmerter så klart;)
 
Kanskje du er gravid? Noen tester positivt på eltester når de er gravid:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kanskje du er gravid? Noen tester positivt på eltester når de er gravid:)


Sent from my iPad using BV Forum
Håper jo på det;)
Men slår hcg ut så fort på el-test da? egget har vel isåfall så vidt rukket å feste seg?
Blir sprø av mindre ;)
 
Hadde positiv el-test 9.april, negativ dagen etter. Nå testet jeg positivt 12dpo, men forrige gang testet jeg positivt 8 dpo. Så ta en test du ;)

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Hadde positiv el-test 9.april, negativ dagen etter. Nå testet jeg positivt 12dpo, men forrige gang testet jeg positivt 8 dpo. Så ta en test du ;)
Ok, da spørs det om jeg må ta en test. Ser bare for meg skuffelsen om den blir blank. :/ pessimistisk blir man jo. ;)
Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Jeg tok MANGE dagene før, og alle var negativ :p helt til de plutselig ikke var det lenger :p

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Negativ test og uber skuffa. jaja, litt i tidligste laget sikkert, og ikke på morgenurin heller.(sånn for sikkerthetsskyld).
Tar ny i helga på morgenurin og håper det kommer to streker:)
 
Jeg hadde positiv graviditetstest 11 dager etter positiv el test, så det er bare å teste. Mange som får positiv el test når de er gravide. Men det er lurt å gjøre det på morgenurinen. Lykke til! :)


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Kjenner det er noe som skjer i kroppen, så jeg skal prøve å holde meg til lørdagen. Er da 12 dpo så krysser fingrene for 2 streker. Jeg som skulle "ta det som det kommer" den her gangen også. Men det er jaggu ikke lett. (Fortsetter mens -smertene slik, tester jeg sikkert i morgen; )
 
EL-testene måler vel ikke HCG, men LH. Og det er litt forhøyet når man er gravid, derfor kan de bli positive :)
Så er godt mulig du er gravid. Spennende - lykke til :)
 
Back
Topp