Men er denne positiv eller nærmer seg positiv nå? Skal teste hele pp altså, så vet jeg må få svakere tester igjen. Temper også, men tempen er stabil enn så lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Takk, det er det jeg også såVille sagt neeeesten positiv![]()
Kjenner meg veldig igjen i det ja. Føler noen ganger jeg planlegger hele dagen utfra når jeg kan drikke/tisseTakk, det er det jeg også såskal sies at jeg har problemer med å drikke minimalt midt på dagen, og ikke tisse på fire timer! Så denne ble tatt 3 timer etter jeg tissa sist.
Men ser iallefall ut som jeg har høyest nivå i 18tiden. Så da vet jeg når på dagen jeg må teste iallefall.

Haha, samme herKjenner meg veldig igjen i det ja. Føler noen ganger jeg planlegger hele dagen utfra når jeg kan drikke/tisse![]()
og når man ikke Kan tisse, så må man jo bare ennå mer tisse! Prøver den, men på denne testen jeg la inn i dag kom det opp «low». Og den er jo tydelig ikke low. Men ikke fullt positiv heller, men ikke langt ifraPrøv appen premom. Den "leser" testene for deg