Positiv el snart positiv?

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
A47680B1-85D9-4D80-8DAB-55D5371678A6.jpeg
Første gang jeg tester etter el, og jen angrer på at jeg ikke kjøpte de teste med smilefjes på.. men tenkte det kunne da ikke være så vanskelig.
Men er denne positiv eller nærmer seg positiv nå? Skal teste hele pp altså, så vet jeg må få svakere tester igjen. Temper også, men tempen er stabil enn så lenge:)

Ville sagt neeeesten positiv :pompus:
Takk, det er det jeg også så:p skal sies at jeg har problemer med å drikke minimalt midt på dagen, og ikke tisse på fire timer! Så denne ble tatt 3 timer etter jeg tissa sist.
Men ser iallefall ut som jeg har høyest nivå i 18tiden. Så da vet jeg når på dagen jeg må teste iallefall.

Takk, det er det jeg også så:p skal sies at jeg har problemer med å drikke minimalt midt på dagen, og ikke tisse på fire timer! Så denne ble tatt 3 timer etter jeg tissa sist.
Men ser iallefall ut som jeg har høyest nivå i 18tiden. Så da vet jeg når på dagen jeg må teste iallefall.
Kjenner meg veldig igjen i det ja. Føler noen ganger jeg planlegger hele dagen utfra når jeg kan drikke/tisse :hilarious:

Og jeg ser nå, at innlegget er lagt i feil gruppe!
Beklager alle!
Den skulle «vi som har prøvd lenge»:smiley-ashamed008

Prøv appen premom. Den "leser" testene for deg
Prøver den, men på denne testen jeg la inn i dag kom det opp «low». Og den er jo tydelig ikke low. Men ikke fullt positiv heller, men ikke langt ifra:pompus:

Back
Topp