Positiv digital igår, men SUPER svak A1 i ettermiddag....?!?

Solsikke2016

Glad i forumet
Det er mulig jeg begynner å bli litt gal, men klarer ikke helt å befri meg fra tanken om at kanskje noe ikke stemmer helt...

Fikk pos. digital igår, gravid 1--2.
Dagen før (mand) hadde jeg bare masse skyggestreker overalt.

I ettermiddag tok jeg en A1, men det hadde bare gått 3 timer siden sist dobesøk, og så vel kanskje at urinen var litt lys da jeg brukte den....

Legger jeg godviljen til ser jeg en suuuper svak skyggestrek på den testen. :-(

Er nå usikker på om kanskje den digitale, tatt dagen etter eller på IKM (litt usikker på om IKM var sønd. el.mand.) egentlig ikke var så positiv likevel.... Kanskje er det en kjemisk graviditet???

Hilsen skrulla, som sikkert ikke burde tenke så mye....

Hm...så rart. Og du er over IKM... Jeg hadde tatt en ny en allerede i kveld jeg da, kjenner jeg meg selv rett:rolleyes: Men det kan jo være den testen... Har du testet med samme merke hele veien?

nei, jeg har testet med strimler fra babyornot, el-test stav fra babyornot, rsfu fra kiwi og a1 og cbd fra apoteket.

har en a1 jeg sparer til imrg, og hvis den er like svak tar jeg med meg begeret mitt på jobb og går innom apoteket på veien ;-)

Jeg fikk negativ A1 test 4 dager etter IKM med sønnen min. Så trodde jeg ikke var gravid. Først to uker etter iKM tok jeg en test til (rfsu) og da fikk jeg positiv. Så etter det er jeg skeptisk til A1 tester. Prøv et annet merke nå i kveld. De selger rfsu tester på rema 1000 vet jeg

Jeg fikk negativ A1 test 4 dager etter IKM med sønnen min. Så trodde jeg ikke var gravid. Først to uker etter iKM tok jeg en test til (rfsu) og da fikk jeg positiv. Så etter det er jeg skeptisk til A1 tester. Prøv et annet merke nå i kveld. De selger rfsu tester på rema 1000 vet jeg
hei, takk for tips. jeg skal ta den siste a1 imrg, og så har jeg bestilt canlig cb på nett, og noen graviditetsstaver....
i verste fall tar jeg med meg prøven m morgenurin, og går på apoteket og kjøper en digital til... :)

Skrullete, jeg vet.... :confused:

Mer positiv enn i går ettermiddag, men ikke super sterk :-/
Fortsatt litt forvirret, men håper det bare er jeg som er gal ;)

Er 4+4 idag.

ATTACH=full]78368[/ATTACH]

ImageUploadedByBV Forum1411019815.302442.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1411019825.734273.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1411019825.734273.jpg
    257,9 KB · Visninger: 35
Gratulerer så mye :D

Takk alle :)

Jeg begynner å tro på det nå. Er vel få muligheter for kjemisk når jeg er 4-5 dager over IKM.

Men, jeg har flere tester på lur..... ;-)

Ikke stress fordi den ikke er sterk, mine vvar heller ikke sterke når jeg var like langt som deg, men er fortsatt gravid! Er ikke alle som får sterke streker :)

Back
Topp