B baby 79 Betatt av forumet 14 Okt 2005 #42 Gratulerer så masse, kjenner igjen den gode følelsen!!! Kos deg masse i graviditeten [:D] [:D] [:D] Deilig og berusende!!!!
Gratulerer så masse, kjenner igjen den gode følelsen!!! Kos deg masse i graviditeten [:D] [:D] [:D] Deilig og berusende!!!!
Marris Forelsket i forumet 14 Okt 2005 #43 Gratulerer kjempemasse!!! Gleder meg til å høre hvordan det går videre! Lykke til!
jas Forumet er livet 14 Okt 2005 #45 [:D]Gratulere så masse!!!!!!!!!!!!!! Så morsomt at dere fikk det til [:D] (ble blå av misunnelse jeg nå [:D])
[:D]Gratulere så masse!!!!!!!!!!!!!! Så morsomt at dere fikk det til [:D] (ble blå av misunnelse jeg nå [:D])
Knøttet79 Forelsket i forumet 14 Okt 2005 #47 [:D]Så bra! Ble kjempe glad når jeg leste dette! Gratulerer!!!!!!! Ønsker deg lykke til! Måtte du få en kjempe fint svangerskap! [:D][:)][:D][:)][:D][:)][:D][:)]
[:D]Så bra! Ble kjempe glad når jeg leste dette! Gratulerer!!!!!!! Ønsker deg lykke til! Måtte du få en kjempe fint svangerskap! [:D][:)][:D][:)][:D][:)][:D][:)]