bettand Forumet er livet 11 Feb 2011 #1 Mere informasjon og bilder i bloggen[:D] Blir glad for kommentarer både her og i bloggen[:D]
B *BekkUlf* Forumet er livet 11 Feb 2011 #2 Kjempefin[:)] (var litt forstyrrende med den bakgrunnen,DO NOT SHOT ME)[:)]
bettand Forumet er livet 11 Feb 2011 #3 ORIGINAL: *HekkeliBekkeli* Kjempefin[:)] (var litt forstyrrende med den bakgrunnen,DO NOT SHOT ME)[:)] Takk takk. Jo men jeg er ikke redigeringsekspert,sorry[8D][8D]
ORIGINAL: *HekkeliBekkeli* Kjempefin[:)] (var litt forstyrrende med den bakgrunnen,DO NOT SHOT ME)[:)] Takk takk. Jo men jeg er ikke redigeringsekspert,sorry[8D][8D]
Trulte_83 Glad i forumet 11 Feb 2011 #5 For en nydelig pose. Hvor får du tak i de svart hvitt bildene?
bettand Forumet er livet 11 Feb 2011 #6 ORIGINAL: Trulte_83 For en nydelig pose. Hvor får du tak i de svart hvitt bildene? Tusen takk[:D][:D]Forskjellige steder. Noen kjøper jeg i scrappebutikk. Andre finnes gratis på nett[:D]
ORIGINAL: Trulte_83 For en nydelig pose. Hvor får du tak i de svart hvitt bildene? Tusen takk[:D][:D]Forskjellige steder. Noen kjøper jeg i scrappebutikk. Andre finnes gratis på nett[:D]
bettand Forumet er livet 11 Feb 2011 #8 ORIGINAL: *LykkeligMamma* Så nydelig en pose![:D] Å masse lekert stæsj[:)] Takk takk. Kjenner du igjen noe av det kanskje??[:D][:D]
ORIGINAL: *LykkeligMamma* Så nydelig en pose![:D] Å masse lekert stæsj[:)] Takk takk. Kjenner du igjen noe av det kanskje??[:D][:D]
bettand Forumet er livet 11 Feb 2011 #10 ORIGINAL: Pijah Den var kjempeskjønn! Hvor har du kjøpt blondene? Takk takk. Det er så lenge siden så jeg husker dessverre ikke. Mulig WOC?
ORIGINAL: Pijah Den var kjempeskjønn! Hvor har du kjøpt blondene? Takk takk. Det er så lenge siden så jeg husker dessverre ikke. Mulig WOC?