Pose til vogn

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Har dere skiftet til sportsdelen? Hva bruker dere opp i vogna? Har dere begynt og bruke pose? Her har det vært 10gr idag, så vurderer og finne frem posen og begynne og bruke den

Har skiftet ja.. Foreløpig bruker vi bare et pledd oppi.. Skal se om jeg får lager hull til selene i et av skinnene, og så bruke et sånn tykt rørospledd fremover, så blir det posen etterhvert :)

Vi har byttet. Har skinn og dundyne i den ene vognen og skinnpose i søskenvognen. Har forresten så smått begynt å finne frem tykkere ulldresser, fleece og parkdress. Litt kjedelig at sommeren er over allerede :(

Har byttet og har funnet frem vår og høstposen. Bruker kun body og strømpik og hun er mer en varm nok.

Her har vi hatt voksiposen oppi helt fra fødselen. Først i baggen, nå i sportsdelen. Har hull i til selene så den sitter godt. I sommer på
Det varmeste glidet vi av øvdre del slik at vi bare hadde posen som sitteunderlag, men nå har dynedelen komt på igjen og fungerer som fotmuffe når hun ikke sover, og som dyne selvsagt når hun sover. Har somregel på body og bukse/strømpebukse og lue, har begynt å ha på tykkere jakke (ull eller ytterjakke) utenpå body siden det er litt kaldt til tider. Skal handle janus ulldress på coop obs til 30% denne uken, hadde en slik i vinter i nyfødt str og den var helt fantastisk!

Jeg har handlet litt janus på tilbud:) ja jeg og har vokse pose.så d er kansje hull til selene på min og da:)
lille her var så varm når han var mindre, men troHauge skal bruke ull på han snart. Kjøpte to hele dresser(til inne bruk) de var så fine så gleder meg til og bruke de på han:):)

Jeg har handlet litt janus på tilbud:) ja jeg og har vokse pose.så d er kansje hull til selene på min og da:)
lille her var så varm når han var mindre, men troHauge skal bruke ull på han snart. Kjøpte to hele dresser(til inne bruk) de var så fine så gleder meg til og bruke de på han:):)
Ja de er knallfine de dressene! Og det beste med ull er jo at det kan farges lett og med bra resultat om en får flekker :)

Back
Topp