pose til bugaboo cameleon

Lois Lane

Forumet er livet

Dere bugaboo damer. Hvilken pose har dere til vogna? Tenker da på sportsdelen. Jenta vår ble født nå i mai, og siden hun er stor, kommer hun til å ligge i sportsdelen når vinteren kommer (tror jeg). Hvilken pose har du, og er du fornøyd med den? 

På forrhånd Tusen Takk=)

Voksi urban passer kun med den korte delen. Den lange blir så lang at den slepes på hjulene. Artic passer veldig bra. Den er ikke for lang for vogna. Det var den jeg fikk anbelfalt til vogna. Jeg hadde urban før og ble nødt til å bytte når den korte ble for liten.

Ja, da kommer det litt an på hvor lenge man tenker å bruke vogna. Voksi urban passer helt fint med den korte delen som sagt over. Den dekker til slutten av forretter og litt til. Dersom barnet ditt har for lange ben til urban-posen har den etter min mening også for lange ben til vogna. Men det kan jo hende man syns det er greit at bena dingler hos barnet også da.

Urban har blitt best i test i flere tester fordi den holder på varmen, er slitesterk, kan vaskes og begynner ikke å brenne om den skulle bli utsatt for en glo eller noe annet brennende. Holdt flott til min oktoberunge da kulda satte inn.

Har artic.. fikk den av svigers , passer m seler og sånn

.. men har den ekstra lange , så den sleper nedi hjula,,

Bugaboo sin egen pose med dyne inni har vi brukt.

Voksi mini og voksi classic 

vi brukte odenwalder sin dunpose

Tusen takk for svar damer. Da skal jeg sjekke ut disse posene. 

Back
Topp