Pose til bilstol

Aurora

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Marsipanene 2019
Hei. Hva bruker dere i bilstolen når det er så varmt nå?
Her kjente jeg at frøkna var fuktig i nakken når hun lå med posen åpen , og det er ikke rart, voksi posen er jo kjempe varm :)

Vi har et ullpledd over lillemor :-)

Har voksiposen i enda, men det blir nok ikke lenge til vi skifter :-) Det har vært mye sur vind her, så posen har kommet godt med:-)

Body, strømpebukse og lue for enkelhetsskyld siden hun jo må ha det på når hun er ute :) har aldri brukt pose.. når vi skal på langtur tar jeg nok teppet over henne fordi det er deilig å være tullet inn når man skal sove :)

Lillelam ullpledd eller et enda tynnere. Med mindre han har ulldress på da, men aldri det når vi skal kjøre lengre enn ti min.

Hjemmesttikka pose eller jakke, lue og votter. Går ikke så mye med babyen i bilstolen.

Har måttet tatt ut voksi posen nå, hvis ikke koker han når vi kjører så legger heller et pledd over han så han ikke blir så "naken" kommer selvfølgelig an på hvor mye han har på seg å da. Men vært ganske bra temp her siste tiden så :)

Har måttet tatt ut voksi posen nå, hvis ikke koker han når vi kjører så legger heller et pledd over han så han ikke blir så "naken" kommer selvfølgelig an på hvor mye han har på seg å da. Men vært ganske bra temp her siste tiden så :)
Signerer denne. Snuppa er også varm av seg. Hadde jeg hatt voksiposen i bilstolen enda ville hun ha kokt! Hun får et teppe over seg når vi kjører i bilen :)

Bruke rnå bare pledd eller tygdt teppe kommer ann på magefølelsen:)

Jeg får kanskje legge til at vi aldri (med fåunntak) tar ut bilstolen av bilen. Det er bare tungvindt :-P

Takk for svar alle sammen. Tror jeg bytter også pose med pledd. Og i tilfelle det regner så må vi bare springe fort inn :) eller bruke paraply:)

I går røyk bilstolposen (dvs. jeg tok den ut av bilstolen ;-) ) og bra var det! Over 20 grader ute dag, overhodet ikke vits med dunpose :-)

Back
Topp