Pose til baby

minesøtesmå

Andre møte med forumet
Er det noen som har noe erfaring med å legge babyen i pose, tror det kalles babysafe, på natta?
 
Har en liten urolig makk her.. Bein og armer går i et. Det virker som om han ikke får ro på seg, selv om han er kjempetrøtt.. Har fått råd om slike poser med seler, men syns det høres litt drastisk ut..
 
Jeg kan anbefale baby-safe på det sterkeste, vi har brukt baby-safe til gutten vår, slutta når han var stor nok til å dra på seg dyna selv om natta..vi begynnte med den da han hele tiden sparka av seg dyna og ble så kald..fungerte kjempefint, og når vi skulle venne han av med baby-safen gråt han mange netter for han ville ha den på[;)]
 
Det vil jeg absolutt anbefale. Jenta vår lå så utrolig urolig. Vrikka å vrei på seg så hun lå på halv åtte noen ganger uten dyne... Så denne posen var helt topp... [:)]
 
Takk takk, da prøver jeg [:)]
 
tror ikke de har lov å selge sånne seler med de posene lengre, det var i alle fall den beskjeden vi fikk da vi spurte etter de
 
ORIGINAL: liv1

Vi brukte baby safe men festa den aldri. Når sommeren kom sydde min tante en tynn en etter mønster fra underkjolen i dåpskjolen. Da visste jeg alltid at hun hadde noe på seg selv om bena gikk hele natten.

 
Ja, akkurat! Hvis ikke pysjen er hel med sokker, er jo sokkene og dyna av i løpet av 2 minutter.. Og jeg løper frem og tilbake for å sjekke om han fryser og ikke minst om han har snudd seg på magen...[&:] 
 
Jeg sov med sånn da jeg var liten - og flere av søskna mine..
Så da jeg fant en på Jysk var jeg ikke i tvil om at en SÅNN måtte jeg ha ;)

Men lille JR trenger den ikke ennå, da, for nå sover han i en bag til en gammel vogn, og der er ikke plass til å sparke av noe, men merker at han har begynt å sparke av seg teppet når han hviler om dagen[;)]
 
Jeg har ikke brukt det, men vet det er mange som bruker det!
 
Back
Topp