Pose med seler

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Hvor får man kjøpt pose med seler til å feste i senga? Jeg har vært bestemt på og ikke ha noe som helst slags seler i senga, men må nok bare krype til korset og anskaffe dette til lillemann, da han bare reiser seg igjen,igjen,igjen,igjen og igjen hele kvelden og natta. Så noen som kan komme med gode råd til en pose med seler som er bra?

Vet dem har på barnas hus, men vet ikke noe särlig om den [:)]

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

babybutikker, selges på hm også, men ikke seler men fungerte like bra her. men vi brukte det fordi han sparket av seg dyna en kald vinter!

Vi har allerede en pose uten seler som vi bruker, men det hjelper ikke noe særlig. For han reiser seg med den på[&o]

barnas hus og barnesikringen har[:D]

Barnas hus og babyshop har.

Vi har akkurat samme problemet her så jeg har nå kjøpt denne:  http://barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&products_id=416

Har ikke fått den enda da, men håper den vil funke. Og tror også den vil det, de gangene vi har holdt på i flere timer har vi lagt han i vogna med selene der og han har da sovna i løpet av to minutter, eller så sitter jeg ved siden av senga hans med armen min lett på brystet hans så ikke han får snudd seg og da også sovner han med en gang, emn kan jo ikke holde på sånn hele natta..

Var igrunn i mot sånn sele ting jeg også, men når jeg ser hvor fort han sovner i vogna så er det verdt forsøket... LIker han det ikke eller jeg syns det ser utrygt ut, tar jeg den bort med en gang..

ORIGINAL: bolla80

Høres litt brutalt ut å binde barnet fast til sengen? Er det ikke bare å senke madrassbunnen? Han sovner vel etterhvert?

Binde og binde fru blom.. dem har fortsatt god bevegelighet.  Skal du ikke bruke seler i vogna heller du?

Høres litt brutalt ut å binde barnet fast til sengen? Er det ikke bare å senke madrassbunnen? Han sovner vel etterhvert?

Bare vent til tulla di blir 8 mnd og hun står og hopper i senga i timesvis hver kveld. Han sovner kanskje etter 3-4 timer med at vi driver og legger han ned. Men når han våkner annenhver time natten igjennom og driver med hoppinga si, så blir det virkelig et stort problem[&o]

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Binde og binde fru blom.. dem har fortsatt god bevegelighet.  Skal du ikke bruke seler i vogna heller du?

Jo, selvfølgelig skal jeg det, noe annet ville vært dumt. Men barnet kan ikke falle ut av sengen på samme måte. Jeg hadde ikke sovet spesielt godt i en slik pose med seler i alle fall.

Jenta mi sover ikke noe godt UTEN posen, for da står hun og hopper i senga i flere timer, til hun er så overtrøtt at hun hylskriker resten av natta!

Du sier han sovner vell etterhvert, nei, når hun har hoppet i fire timer og klokka er blitt tolv er hun så overtrøtt at da må hun bæres resten av natta hvis hun skal sove noe. Dette er ikke en tråd om man skal bruke pose eller ikke, så hvis du ikke har noen erfaringer med pose så lister du deg stilt ut herfra!

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Jo, selvfølgelig skal jeg det, noe annet ville vært dumt. Men barnet kan ikke falle ut av sengen på samme måte. Jeg hadde ikke sovet spesielt godt i en slik pose med seler i alle fall.

Bare vent du til du hører jenta di hyle fordi hun har detti bakover og inn i sprinklene, emn hver sin smak altså, var jo skeptisk i begynnelsen selv så[;)]
Ser bare virkelig ikke problemet HVIS ungen sovner og sover bedre i den enn uten, sovner han ikke så kommer jeg jo heller ikke til å bruke den..[8|]

Vi brukte pose med seler,og lillegull sov så godt,han roa seg med en gang vi la han i senga i posen,og det er ikke snakk om å binde ungen fast så den ikke får rørt på seg heller da,herregud!
Vi kjøpte pose på Rudo,den er med seler som man legger rundt madrassen.I slik pose kan barnet snu seg over på siden og sette seg opp men er ikke bundet fast - når skal folk forstå det da?[8|]

Se på Rudo.no,der har de[;)]

jeg har aldri hatt problemer med å legge jenta mi med seler, da hun var mindre. da visste hun at det ikke var snakk om noe annet.
kanskje det er en av tingene som gjør at hun er så rutinert og har så bra leggevaner den dag i dag[8|]
hun har alltid vært en drøm og legge[:D]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Jøss, dette var virkelig et sårt tema..

*lister meg stilt ut herfra...*  

Lykke til med sovingen! :)

Ikke et sårt tema egentlig, bare irriterende med folk som uttaler seg om ting de tydeligvis ikke har peiling  på [;)] Men for all del, bare bli. Kanskje du lærer noe nytt [:)]

Signerer deg djevelen[:D]

vi har babydan sin pose med seler, syns den er veldig fin, for den er ikke så veldig tykk.
Passer veldig bra når det er så varmt som der nå, og om vinteren blir det ganske kaldt, så da passer det veldig fint med dyne over [:)]

Kjøpt på babyshop [:)]

Venninna mi kjøpte på babyshop en testvinner og jenta der på 10mnd klarte reise seg opp med madrassen, posen og selene..og så klarte hun snurre seg rundt.

Uff, skjønner det er slitsomt, men er det ingen sjanse for at de kan kveles..ville ligget å tenkt på det jeg da.

Har du sjekket grobagen? kanskje den kan syyes med seler?

Min og elsker hoppe,men jeg trodde at de var så store ble det mere tvang enn om det ble gjort før..nå vet han jo om bompinga si..

Back
Topp