Pose i vogna?

Vi bruker fortsatt voksiposen. Regulerer bare med å ha litt mindre klær på. Dessuten er det plutselig snø, plutselig vind, plutselig kaldt, plutselig regn... Så jeg synes den er veldig god å ha enda![:D]

Vi har fortsatt dunpose.. Nå hagler det, så må vel bare beholde den til været blir mer våraktig... [&:] Men jeg lurer på hva vi skal bruke når vi ikke har posen lengre da..[8|]

Vi bruker dyne. Blir alt for varmt med skinnposen, og så har jeg ikke kjøpt noen vårpose...

Bruker fortsatt posen her, været er jo så skiftende foreløbig, i går var det snø i lufta og en iskald vind. Men har kjøpt meg en lettere pose "buggy snuggle" fra England som jeg nok bruker etterhvert som været stabiliserer seg[:)]

Vi har bara fårskinn o fleecefiltar i vagnen för det mesta nu, men händer att vi använder påsen de dagar när det är riktigt kallt

brukt pose helt til idag..[:D] men nå har jeg funnet frem dyna igjen[:D]

dunposen e lagt på loftet, nå har me fleece pose som me kjøpte på reflex, kanon gode! kan ta av toppen om me ønske d. om d e litt ekstra kaldt har eg ullpledd inni, eller kler på hu litt ekstra [:)]

Bruker vindtett pose med fleece på innsiden. Har et lite fleecepledd over beina også [:)]

bruker voksiposen enda jeg! men tipper det blir å bytte den ut rimelig snart nå..men i HVA?[8|]

har voksi urban, mn den har jeg lagt bort nå, har kjøpt meg vårpose til bugaboo. [:)]

snuppa her svetter i hjel med voksiposen, så vi bruker bare et fleeceteppe, også tar jeg heller på henne litt mer klær om det er litt kaldere.

Har brukte saueskinn under og dyne + ett ullteppe over ganske lenge nå, men måtte ta fram voksiposen i går når det snødde [8D]

Har ticket to heaven dunposen enda, men må snart begynne med oth vår/sommer posen. Sånn som været var idag(13grader) sover hun bare i strømpebukse, body og tynn lue.
I tvillingvogna bruker jeg ingenting, men har på de vinterdresser siden de sitter stille oppi der. Er det ekstra kaldt har jeg på de tepper. Vurderte å kjøpe pose til denne også, men er jo straks sommer:)

Bruker voksiposen, men mamma syr en "vårpose" akkurat nå, så kommer nok til å bli den nå som det blir varmere fremover.

Bruker fortsatt posen i dun/ull, men bytter snart ut med vårpose når det blir varmere i været her. 

Bruker saueskinn og event teppe eller dyne.. Kommer helt an på været.. [;)]

Back
Topp