Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Pijah
Hei, det var lenge siden jeg har sett noe til deg!
i begynnelsen trenger vi nok ikke å bruke lammeskinn en gang, snakket litt med hun damen i butikken vi kjøpte vogna vår, og hun mente at det funket fint med dyne hele tiden, men at vi burde putte et lammeskinn i bunnen av vogna når vinteren kommer. [:)]
ORIGINAL: Gitte87
i begynnelsen trenger vi nok ikke å bruke lammeskinn en gang, snakket litt med hun damen i butikken vi kjøpte vogna vår, og hun mente at det funket fint med dyne hele tiden, men at vi burde putte et lammeskinn i bunnen av vogna når vinteren kommer. [:)]
Hei jah ;) Valpen vår har spist opp strømforskyninga til dataen vår[;)] å ledninga fins ikke i norge.. så tar litt tid før den kommer... 2 april fikk vi vite at den kommer[8D] så når ej e på data e ej hjemme med mamma[:D]
oki, greit å vite egentlig[:)]
ORIGINAL: Gitte87
Hei jah ;) Valpen vår har spist opp strømforskyninga til dataen vår[;)] å ledninga fins ikke i norge.. så tar litt tid før den kommer... 2 april fikk vi vite at den kommer[8D] så når ej e på data e ej hjemme med mamma[:D]
oki, greit å vite egentlig[:)]
Aha.. Sånn å fortstå! Var hyggelig å se deg igjen i hvert fall! [:)]
Jeg og syns det var greit å vite at vi ikke trenger å bruke pose, vi har ikke tenkt å kjøpe det, og så heller se om vi får bruk for når vinteren dukker opp... [:)]
ORIGINAL: Teddy81
Ett spørsmål...: Hvilket saueskinn er greit? Sånn som de har på IKEA?? Eller er det noe spesialopplegg? Har såvidt vært inne i en babybutikk jeg... [8|]