pose eller dyne??

Gitte87

Elsker forumet
kan vi bruke dyne i begynnelsen?

blir vel for varmt med pose...
å hvis babyen ligger på et saueskinn så skal vel dyne gå bra?

[;)]

eller?

Hei, det var lenge siden jeg har sett noe til deg!

i begynnelsen trenger vi nok ikke å bruke lammeskinn en gang, snakket litt med hun damen i butikken vi kjøpte vogna vår, og hun mente at det funket fint med dyne hele tiden, men at vi burde putte et lammeskinn i bunnen av vogna når vinteren kommer. [:)]

Skal bruke voksipose når d blir litt kaldere i været. Men bynne nok med sånn hjæmmesydd pose med sommerdyne i. [:D]

ORIGINAL: Pijah

i begynnelsen trenger vi nok ikke å bruke lammeskinn en gang, snakket litt med hun damen i butikken vi kjøpte vogna vår, og hun mente at det funket fint med dyne hele tiden, men at vi burde putte et lammeskinn i bunnen av vogna når vinteren kommer. [:)]

Hei jah ;) Valpen vår har spist opp strømforskyninga til dataen vår[;)] å ledninga fins ikke i norge.. så tar litt tid før den kommer... 2 april fikk vi vite at den kommer[8D] så når ej e på data e ej hjemme med mamma[:D]

oki, greit å vite egentlig[:)]

ORIGINAL: Gitte87

Hei jah ;) Valpen vår har spist opp strømforskyninga til dataen vår[;)] å ledninga fins ikke i norge.. så tar litt tid før den kommer... 2 april fikk vi vite at den kommer[8D] så når ej e på data e ej hjemme med mamma[:D]

Aha.. Sånn å fortstå! Var hyggelig å se deg igjen i hvert fall! [:)]

Jeg og syns det var greit å vite at vi ikke trenger å bruke pose, vi har ikke tenkt å kjøpe det, og så heller se om vi får bruk for når vinteren dukker opp... [:)]

ORIGINAL: Gitte87

Aha.. Sånn å fortstå! Var hyggelig å se deg igjen i hvert fall! [:)]

Jeg og syns det var greit å vite at vi ikke trenger å bruke pose, vi har ikke tenkt å kjøpe det, og så heller se om vi får bruk for når vinteren dukker opp... [:)]

e godt å få sjekka bv innimellom[:D] får litt abstinenser når d går et par dager mellom kver datadag[8D]

pose får vi heller kjøpe når d begynner å bli kaldt... trenger d vel ikke før [;)]

Det er nesten umulig å svare på nå synes jeg. Da jeg fikk min første i juli 2002 var det knallvarm sommer til langt ut i september så da var det faktisk kun helseteppe som var kaldt nok...Men så er det disse augustmånedene hvor høsten kommer tidlig og man trenger dyne eller lignende. Saueskinn sies å holde både varmen og å holde barnet kjølig så til å begynne med skal jeg ha skinn både i vognen og i senga. Det gir også trygghet...

Ellers blir det voksi om vinteren og dyne eller lignende i første... kanskje til og med bare teppe.. *optimist som vil ha laaaaaaaang sommer dette året...*

ORIGINAL: Teddy81

Ett spørsmål...: Hvilket saueskinn er greit? Sånn som de har på IKEA?? Eller er det noe spesialopplegg? Har såvidt vært inne i en babybutikk jeg... [8|]

Det er ikke alle som er like lure å kjøpe (og det har jeg ikke fra babybutikken altså) på grunn av kjemikalier og sånn som brukes til rengjøring.
De de selger på babybutikkene er vasket slik at de ikke er skadelige i hvert fall..

Og en ting til.. Jo gulere lammeskinnet er, jo mer naturlig beskyttelse er det igjen i skinnet, og det blir varmere..!

Dyne så pose [:)]

Back
Topp