Pos/neg??

Bkno5189162

Andre møte med forumet
Hei!
Dere er sikkert drit lei sånne tråder med bilder av folk som legger ut tester og ønsker tilbakemelding, MEN jeg vet virkelig ikke om denne el testen er positiv eller negativ?? Streken til venstre ved siden av det rosa er kontrollstreken. Jeg lurer meg selv til å tro at den er positiv, men tror egentlig at den er negativ.

Det dumme er at hvis den er negativ nå så blir den sikkert positiv innen de neste dagene, men nå har mannen reist så i går var liksom siste sjangse for denne gang, så jeg håper jo at den er positiv og at det holdt med kosen i går. Hva tror dere? :smiley-ashamed005

10712947_1473698572904762_9140982991398604995_n.jpg

Hei!
Dere er sikkert drit lei sånne tråder med bilder av folk som legger ut tester og ønsker tilbakemelding, MEN jeg vet virkelig ikke om denne el testen er positiv eller negativ?? Streken til venstre ved siden av det rosa er kontrollstreken. Jeg lurer meg selv til å tro at den er positiv, men tror egentlig at den er negativ.

Det dumme er at hvis den er negativ nå så blir den sikkert positiv innen de neste dagene, men nå har mannen reist så i går var liksom siste sjangse for denne gang, så jeg håper jo at den er positiv og at det holdt med kosen i går. Hva tror dere? :smiley-ashamed005

10712947_1473698572904762_9140982991398604995_n.jpg

Mente at streken til venstre er den som alltid dukker opp, mens den til høyre er den som skal slå ut hvis den er positiv. Litt rotete forklart haha!

Ser pos ut, hopp i høyet om dere vil bli gravide :)

Så veldig positiv ut den ja :) Lykke til de beste 2 ukene da. Spennende!

Ser positiv ut den! Kom deg vekk herfra, og hopp i høyet og stå på huet til morratidlig så skal du se det blir sommerbaby på dere :D

Det er jo to streker som er like sterke? ( med mindre det skal være en tredje strek så er denne uten tvil positiv!)

Lurer du på om den er positiv? Jeg ser jo klart to streker, så om det ikke skal være tre stk der så er den positiv ja :)

Klart positiv EL-test ;)

Lurer du på om den er positiv? Jeg ser jo klart to streker, så om det ikke skal være tre stk der så er den positiv ja :)
Regner med dette var en el-test og ikke graviditetstest, så teststrek må vel være like sterk eller sterkere enn kontrollstrek ;)

Gjorde det seent i går kveld, for han skulle reise i dag og kommer ikke hjem før på fredag. Får håpe det holdt :love017 SWIM :sign17 SWIM ! :happy093.
Det skal vel holde kanskje <3

Det er el test, så skal bare være 2 streker, men streken må være enten like sterk eller sterkere enn kontrollstreken ettersom jeg har forstått? Klarte bare ikke å se selv om den er like sterk eller om den er litt svakere :)

Ser veldig positiv ut :D hopp til køys med en gang!! :smiley-bounce005

Pos! Og i verstefall ligger svømmerne og venter til den blir det ;)

Mest sannsynlig positiv men jeg syns det er et tvilstilfelle. Jeg brukte tett og slett å tolke slike som positive, så tok jeg ny dagen etter. Var den negativ var den første positiv. Og omvendt ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp