Porsgrunnfolk!

Nawroz

Forumet er livet
Hvordan er det å bo i Porsgrunn? Hvilke tilbud er det for barn der? osv [:)]

Vurderer å søke meg inn på høgskolen der, men har aldri vært der før, så derfor vil jeg gjerne vite litt om Porsgrunn [;)]

Jeg går på høyskolen i Porsgrunn, men bor ikke i Porsgrunn. Bor i nabokommunen.
Vet ikke hva slags tilbud de har der egentlig. Eneste jeg kommer på er barnasdag. Da går alle barnehagene i opptog med et tema (alle er utkledde) og det er tivoli i byen. Pleier å være der for å se på.

Ellers har man fritidsparken og Eventyrfabrikken i Skien, 10minutter unna Porsgrunn. Og Badeparken i Langesund. Kino har man i Porsgrunn og Skien. Vet ikke hva som har skjedd med kulturskolen, har vært noe greier der.

Tror Porgrunn er en helt kurant plass å bo, bare man styrer unna enkelte plasser (men jeg er ganske så sær på hvor jeg vil bo).

Om du går på høyskolen der så har vi egen barnehage for studenter.

ORIGINAL: Hælledussan

Jeg går på høyskolen i Porsgrunn, men bor ikke i Porsgrunn. Bor i nabokommunen.
Vet ikke hva slags tilbud de har der egentlig. Eneste jeg kommer på er barnasdag. Da går alle barnehagene i opptog med et tema (alle er utkledde) og det er tivoli i byen. Pleier å være der for å se på.

Ellers har man fritidsparken og Eventyrfabrikken i Skien, 10minutter unna Porsgrunn. Og Badeparken i Langesund. Kino har man i Porsgrunn og Skien. Vet ikke hva som har skjedd med kulturskolen, har vært noe greier der.

Tror Porgrunn er en helt kurant plass å bo, bare man styrer unna enkelte plasser (men jeg er ganske så sær på hvor jeg vil bo).

Om du går på høyskolen der så har vi egen barnehage for studenter.

Takk, høres ut som det er noe å finne på i nærheten da, og det er jo bra [;)]

Har akkurat sett på barnehager, så kommer til å søke på studentbarnehagen der + ett par andre som lå i kort avstand fra høgskolen og satse på at jenta kommer inn der [:)]

Lykke til!

Hva skal du studere?

Lykke til!

Hva skal du studere?

tenker å søke meg inn på "barnevern i et flerkulturelt samfunn" [:)]

ORIGINAL: Nawroz

Lykke til!

Hva skal du studere?

tenker å søke meg inn på "barnevern i et flerkulturelt samfunn" [:)]

spennende..

Porsgrunn er en grei by og bo i det[:)]
Jeg er oppvokst på Heistad, ca 7-10 minutter unna sentrum og vil da si det gikk greit med meg altså[8D]
Mye har skjedd i Porsgrunn siden jeg bodde der, mange av skolene har fått en kraftig oppgradering og ting har virkelig bedret seg.

Back
Topp