Porsgrunn klinikken

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
De har stengt i helgene uansett eller?
Tenker på meg selv og forsøket. Jeg skal på kontroll på tirsdag for å se om eggposene har vokst seg store og fine. Om det blir uttak på fredag, blir det da innsett på mandag? Eller tar de innsett på søndag? Noen må jo være der i helgen for å sjekke om egge har blitt befruktet? Og jeg burde vel få svar i løpet av helga om det blir innsett på mandag eller ikke?

Vet jo jeg får svar til tirsdag, men det er jo flere dager til [8D] Må høre litt med dere først også [;)] hi hi

Har du uttak på fredag så setter de inn på mandag ja [;)] Da er det folk på jobb (hvertfall på laben) i helga for å holde øye med befruktningen osv. [;)] Blir spennende det her, masse lykke til! [:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Har du uttak på fredag så setter de inn på mandag ja [;)] Da er det folk på jobb (hvertfall på laben) i helga for å holde øye med befruktningen osv. [;)] Blir spennende det her, masse lykke til! [:D]

Takk for svar [:D] Ja det er nesten litt for spennende. [8|] Masse tanker i hodet. Går utifra at det ikke er uttak på en torsdag for innsett kan vel ikke bli allerede fredag ettermiddag?
Håper tida går fort frem til tirsdag altså [8D]

Dersom du er klar for uttak etter tirsdagskontrollen så blir det nok på fredag. Da ender du opp med å ta EL sprøyta på onsdagskvelden [;)] Har aldri hørt om noen som har hatt innsetting dagen etter uttak. Uansett så blir det spennende det her da [;)] Krysser fingrene for at alt går bra fremover for deg [;)]

Dersom du er klar for uttak etter tirsdagskontrollen så blir det nok på fredag. Da ender du opp med å ta EL sprøyta på onsdagskvelden [;)] Har aldri hørt om noen som har hatt innsetting dagen etter uttak. Uansett så blir det spennende det her da [;)] Krysser fingrene for at alt går bra fremover for deg [;)]

Regnet med det ja. Men måtte spørre [8D] he he
Ja kan godt ta uttak på fredag. Håper bare at jeg er i fin form på lørdag og søndag. Skal på stor fest med jobben, og det vil jeg svært gjerne være med på [:D]

Oi da. Jeg vet at jeg alltid er en smule redusert etter uttaket, om det kanskje er mest psykisk er godt mulig. Men det går nok bra skal du se [;)] Gleder meg til å se hva det blir til etter tirsdag. Lykke til!

Oi da. Jeg vet at jeg alltid er en smule redusert etter uttaket, om det kanskje er mest psykisk er godt mulig. Men det går nok bra skal du se [;)] Gleder meg til å se hva det blir til etter tirsdag. Lykke til!

Litt redusert skal jeg klare. [:)] Jeg får evt bevege meg ned på spa avd og slappe av i en badstue.
Kan jeg bare forresten??

Skal helst ikke bade før det har gått 10 dager etter uttak pga infeksjonsfare.
Fikk beskjed i Porsgrunn at de prøvde å unngå uttak og innsett i helgene, men var det nødvendig så ordnet de det også![;)]

Lykke til! Går nok bra![:D]

Da blir det lite bading neste helg [:)] Men det er verdt det [:D]
Veldig spent på tirsdag altså [:D]

Takk for lykkeønskninger jenter [:D]

Back
Topp