Porsgrunn anyone? :)

Delira

Forelsket i forumet
Etter jeg kom inn hit for litt over to år siden, har jeg alltid fulgt med her inne, men ikke vært så aktiv. Kjenner jeg føler meg litt ensom i Porsgunn by noen ganger!

Er det fler her inne som holder til her i byen eller omegn tro? :)

Det er en del som hører til Porsgrunn. Har ihvertfall lest en tråd om det for ikke så lenge siden:) Kanskje alle trodde de var alene og forsvant? Hehe:)

Jeg skal bli behandlet på fertilitetsklinikken i Porsgrunn. Men bor ikke der.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er en del som hører til Porsgrunn. Har ihvertfall lest en tråd om det for ikke så lenge siden:) Kanskje alle trodde de var alene og forsvant? Hehe:)

Hehehe ja kan jo fort være ;) Har inntrykk av at det er ganske mange som hører til Fert Sør, men ikke snublet over fler enn en som bodde her, og hun ble plutselig borte fra forumet :)

Jeg skal bli behandlet på fertilitetsklinikken i Porsgrunn. Men bor ikke der.

Så spennende :) Må du reise langt for å komme hit eller? Føler meg nesten bortskjemt jeg, som har klinikken "rett borti gata". :P

Vi har ca 3 timer kjøretur til Porsgrunn. Kjempe fornøyde med de som jobber der foreløpig :-) Vi har oppstart med spray i april.

Og vi er på siste forsøk..

De ansatte der oppe er veldig hyggelige. Håper dere blir like fornøyd med klinikken som vi er :)

Sett deg på toget å bli med på treff i Oslo til helgen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi hører også til Porsgrunn men bor en time unna :)

Sett deg på toget å bli med på treff i Oslo til helgen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hadde jo vært moro å hivd seg uti det ;) Er det søndag dere skal treffes? :)

Hadde jo vært moro å hivd seg uti det ;) Er det søndag dere skal treffes? :)
Det er på søndag ja:) kl. 13:) Bli med da! Vi biter ikke. Jeg lover:) Ta toget til Nationaltheatret. Jeg skal sjekke ut hvor det går an å sette seg ned uten at det er helt kaos på cafeen. Kommer tilbake med sted:)

Jeg lever i en zombietilværelse om dagen, og er smått "beskjeden" blandt fremmede, så jeg blir hjemme :) men tusen hjertelig takk for informasjonen <3

Det er helt greit:)

Back
Topp