Poppet navle?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Har din navle poppet i tidligere svangerskap? Det er Kanskje litt tidlig i dette svangerskapet ennå? Min har ikke det før og regner ikke med det denne gangen heller...

Min poppet ikke sist, så den kommer nok ikke denne gangen heller :) syns det er kjempe søtt da :)

Jeg hadde ikke det sist, så regner ikke med det... :)

Ikkje poppet ut noe ennda... Har gjort det di andre gangene så blir vell det denne gang og

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Tviler på at min navle popper, gjorde ikke det sist:)

jeg får hele første leddet på pekefingen inn i min navel..så dyp..den kommer nok ikke til å bevege på seg ;)

Jeg hadde kjempedyp navel før jeg ble gravid, ikke mye igjen av det nå. Ca 1cm, usikker på om det blir noe popping i det hele?

Min er på god tur ut, men tar nok noen uker til før den er helt ute... Sist kom den ut iallefall...

Min er ikke utover, og den var vel ikke det sist heller. Men den blir nok helt utjevnet med resen av magen - det er den nesten allerede :P

Jeg har fått utovernavle begge gangene tidligere, og den er på tur denne gangen også. Ikke helt der enda, men det kommer nok.

Her er den på god vei ut ja :p
Ikke helt ute enda, men det er nok ikke så alt for lenge til.
Den har poppet med begge jentene også.
Med snuppa så mener jeg å huske at legen sa det var navlebrokk, men ikke noe å bry seg med og hvertfall ikke hvis jeg ønsket meg flere barn.
Men jeg ser ikke noe problem med det så lenge den ikke er poppet når jeg ikke er gravid :)

Back
Topp