popcorn?

papayamammaen

Forumet er livet
Hva med popcorn da? Jeg har litt lyst til å gi snuppa det, men vet ikke om jeg tør. De der skallene er så ekle om de setter seg fast i munnen eller halsen synes jeg selv.
Men popcorn er da vel sunnere enn mye annet snacks som finnes, så derfor jeg har lyst til å prøve..

Å jeg elsker poppcorn men har ikke lov til å spise det[&o] pga veldig sterk allergi..Så da var det om snuppa mi skal få prøve eller ikke

Såvidt meg bekjent har snuppis ikke smakt popcorn. Men fullstendig ocersikt har jeg nok ikke dessverre[&:]

Jeg mener å ha hørt at en ikke anbefaler at barna kan få popcorn før de er 3år.
Og det er pga de flakene/kornene.

Popkorn er dessverre fy fy til barn under 5 år... Det har æ lært...
Gutten til noen bekjente av meg holdt faktisk på å kveles av sånt popkorn skall... han fikk en liten hjerneskade pga surstoffmangel... Så hær får de ikke popkorn...
Legene på sykehuset fortalte barn under 5 år bør holdes unna popkorn...

Akkurat ja!
Nei, som sagt, så har jeg stussa litt selv, for jeg sliter litt med disse skallene selv innimellom. Tror ikke jeg orker å lage det selv på en stund ihvertfall. [:)]

Sjelden jeg er inne å svarer, men ikke gi popcorn til barna. Fikk beskjed om dette fra min søster som jobber i ambulanen. popcornskallene kan på en eller annen måte etse i lungene til våre søte små. Itilleg til at de er ekle å få i halsen.

Back
Topp